Fulda MultiControl SUV 235/55 R17

Fulda MultiControl SUV

235/55 R17
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
négyévszakos terepjáró közúti
B
C
72
49 146 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

235/55 R17
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
25 991 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake Elite Z-401

235/55 R17
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
34 080 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Atrezzo 4Seasons PRO

235/55 R17
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
38 951 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
GT Radial 4Season
Teszteredmények:

235/55 R17
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
48 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro+
Teszteredmények:

235/55 R17
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
54 990 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

235/55 R17
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
60 259 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2
Teszteredmények:

Fulda MultiControl SUV egyéb méretek

MéretÁr 
215/60 R1742 733 Ft-tólVásárlás
225/65 R1743 745 Ft-tólVásárlás
235/55 R1846 093 Ft-tólVásárlás
235/60 R1849 601 Ft-tólVásárlás
255/55 R1847 989 Ft-tólVásárlás

Fulda MultiControl SUV információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A Fulda első négy évszakos gumiabroncsa.

A négy évszakos gumiabroncsokat azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Valamint igen gazdaságos megoldás, mivel az abroncs egész évben használható, nincs szükség téli-nyári átszerelésre.

  • MultiControl barázdák

Kiváló tapadás nedves útfelületen. A barázdák a víz és a latyak hatékony elvezetésével biztosítanak kiváló tapadást.

  • Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel

Magas élettartam. Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel. Egyenletes kopás, amely nagy futásteljesítményt biztosít egész évben.

  • Polimerkeverék

Erős tapadás nehéz útviszonyok esetén is. Adaptív keverék, amellyel javítható az útfelülethez való tapadás.

  • 3D buboréklamellás kapcsolódási technológiájú barázdák

Fejlettebb kezelhetőség havon és szárazon egyaránt. Több barázdaszél, amely hóban is jobb tapadást biztosít, valamint 3D buboréklamellák, amelyek fokozzák a száraz időhöz szükséges merevséget.

Fulda MultiControl SUV hírek

Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Az autógumi gyártáson belül a négyévszakos gumiabroncsok gyártása fejlődik a leg...

További Fulda négyévszakos gumik

Fulda információk

FuldaA Fulda középkategóriás gumiabroncs márka Németországból. A Goodyear csoport kiváló minőségű terméke.

A Fulda kínálata

A Fulda egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a haszongépjárműig.

A Fulda középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasái adatok

13 európai gyárában nagyságrendileg 1800 dolgozót foglalkoztat és mintegy 8 millió abroncsot gyárt évente, melyek 28 európai országban kerülnek forgalomba.

Tulajdonos

1966 óta a Goodyear cégcsoport kiemelkedő tagja.

A Fulda története

A Fulda vállalatot 1900-ban alapította két üzletember, Gustav Becker és Moritz Hasenclever a Fulda nevű német városban. Fontos dátum 1901, amikor a cég belefogott egy sor gumitermék gyártásába. Az első abroncsok még motor nélküli járművekhez, például lovas szekerekhez és babakocsikhoz készültek. Kerékpárokhoz, valamint gépjárművekhez – például gépkocsikhoz és motorkerékpárokhoz – 1906-ban kezdődött meg a gumiabroncsok gyártása. Egy év elteltével már ez lett a fő tevékenységük. 1910-ben indult egy szélesebb abroncskínálat – számos felhasználási célra készített 10 különböző kerékpárabroncs – gyártása. A Fulda annyira biztos volt a kerékpárabroncsai minőségében, hogy 1 éves jótállást vállalt minden eladott darabra. A híres Fulda Diadem típus gyorsan a legjobban fogyó kerékpárabroncsukká vált. A tehergépjárművekre való Sembusto gumiabronccsal folytattódott a gépjárművekhez készülő abroncsok fejlesztése: ennek a típusnak a felnijében már acélrugók voltak a párnázottság növelése érdekében. Az I. világháború után abbamaradt a műszaki gumitermékek előállítása és már “csak” gumiabroncsot készítettek. 1921-ben került bemutatásra a Fulda Riesenkissenreifen (nagy párnaabroncs), amely szabadalmaztatott technológiájával jobban elnyelte az úthibák ütéseit, így a teherautók sokkal nagyobb átlagos sebességet érhettek el. Ezzel az újítással vezető teherautó-abroncsgyártóvá vált Európában, és más abroncsgyártók, például a Continental és a Dunlop, licenc alapján készítettek abroncsokat ugyanezzel a technológiával. Ezt követte 1925-ben a Fulda Parabel teherautó-abroncs, egy teljesen gumiból készült abroncs, amelynek belsejében légkamra volt és ezzel megalkották a világ első „állandó nyomású” teherautó-abroncáta. 1929-ben a vállalat áttért a tömör gumiabroncsok gyártásáról a felfújható abroncsokra, első típusa a Fulda Elastic teherautó-abroncs volt. 1933-ban a Fulda betört a luxusautók piacára is. A Berlin Motor Show-n bemutatták a felső kategóriás személygépkocsikhoz tervezett fehér oldalfalú abroncsukat. A második világháborúban a Fulda hatalmas áldozatokat szenvedett el: gyáraik szinte teljesen elpusztultak a légitámadásokban. A háború utáni évek az újjáépítés időszakát jelentették, az újból megnyitott Fulda üzemek kezdetben ipari gumiárukat gyártottak, valamint gumiabroncsok és tömlők javítására szolgáló termékeket. A Fulda gumiabroncsok gyártása csak 1946-ban indulhatott meg ismét. Az első Fulda téli gumiabroncs a nemzetközi M+S (mud and snow – sár és hó) jelöléssel legördült a futószalagról 1952-ben. 1954-ben látott napvilágot az első Fulda motorkerékpár-abroncs, a Rasant, és a következő évben a vállalat beköltözött egy újonnan épített irodaházba, mely Fulda városának legmagasabb épülete volt akkoriban. (A Fulda székelye jelenleg is itt van.) Nem sokkal később újabb áttörést következett és a Fulda első személyautókra való tömlő nélküli abroncsa is forgalomba került. 1966-ban a vállalatot felvásárolta a Goodyear, az ohiói Akronban működő, amerikai abroncsgyártó vállalat. A Fulda örömmel csatlakozott a Goodyear családhoz, amely a minőségi gumiabroncsok egyik legnagyobb gyártója a világon. Még ugyanebben az évtizedben a Fulda lett az egyetlen olyan gumiabroncsgyártó, amely abroncsokat szállíthatott a híres Mercedes-Benz 600 Pullman modellhez – a 10 tonnás páncélozott változathoz speciális abroncsokra volt szükség. A hatvanas évek végén piacra került a Fulda Spectral –az első üvegszál-öves gumiabroncs. 1972-ben megszületett az első acélöves Fulda személygépkocsi-gumiabroncs, a Rasant, melyet egy évvel később a Kristall Winter követett, amely az első nem szöges, téli acélradiál abroncs. 1978-ban megjelent az Y2000 modell, az első kiváló teljesítményű, alacsony H/B arányszámú abroncs (“peresség” : Százalékos érték, amely az abroncs szélességének és keresztmetszetének arányát jelenti. ), amely hamarosan piacvezetővé vált a kategóriájában. 1985-ben megjelent az utakon az első Fulda Show Truck: ez a színpadtechnikával és audiovizuális berendezésekkel felszerelt jármű a Fulda termékcsaládot mutatta be az Európa-szerte tartott autós rendezvényeken, és máig emlékezetes jelképe a Fulda márkának. A 80-as évek végén megérkezett az első terepre tervezett gumiabroncsuk is, a Fulda Campo 4x4. Az ezredforduló mérföldkő volt a Fulda számára, mivel ekkor ünnepelték fennállásuk centenáriumát.

Garancia

A Fulda gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástóll számított 3 év garanciát vállal.


×