Méret | Ár | |
165/60 R15 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
A Good Year Duragrip aszimmetrikus mintázata alacsony menetzajt, megnövelt tapadást, kiváló kezelhetőséget, vizes felületen is optimális úttartást biztosít.
A magas futásteljesítmény titka a DuraGripben használt szilikakeverék, mely hozzájárul a rövidebb féktávhoz és a jobb kezelhetőséghez nedves útviszonyok mellett. A gumiabroncs vállai, aszimmetrikus mintázata, valamint két körbefutó bordája maximális tapadást és kitűnő kezelhetőséget nyújt száraz utakon. A nyitott kialakítás és a körkörös árkok csökkentik az aquaplaning veszélyét. A külső vállrész merev blokkjai növelik az oldalirányú stabilitást nagy sebességű kanyaroknál, míg a progresszív 3D-BIS lamellák nyomás alatt sem rogynak meg, így kitűnő úttartást és rövid fékutat biztosítanak. A Goodyear téli gumiabroncsairól már ismert, szabadalmaztatott Three Dimensional Block Interlocking System (3D-BIS) rendszer több lamellát hoz érintkezésbe az útfelülettel, mint a hagyományos abroncsok, jelentősen javítva ezzel a gumiabroncs száraz és nedves utakon nyújtott teljesítményét. A technológiának köszönhetően a gumiabroncs maximális számú kapaszkodó éllel rendelkezik. Ezáltal csökken az aquaplaning veszélye, és javul a nedves utakon nyújtott teljesítmény, miközben a DuraGrip szilárd és tömör blokkjaiknak köszönhetően precízen és dinamikusan irányítható.
A folyamatos nagyvárosi forgalom sajátos terhelésnek teszi ki a járműveket és a gumiabroncsokat. A kisteljesítményű, olcsó és csúnya kisautók ideje régen lejárt. Napjaink városi sofőrjei ehelyett tetszetős, megbízható és biztonságos városi kisautóra vágynak. Optimális teljesítményt és megbízhatóságot várnak el, melyben természetesen jelentős szerep jut a gumiabroncsoknak. A DuraGrippel a Goodyear kifejezetten a városi közlekedés kívánalmainak megfelelően fejlesztett gumiabroncsot mutat be.
Elődjeihez hasonlóan a DuraGrip is alapos tesztelésen esett át a Goodyear saját laborjaiban, közutakon, és független minősítő intézetekben egyaránt. A versenytársak hasonló termékeivel összevetve a DuraGrip kifejezetten jól teljesített azokon a teszteken, melyek a városi vezetéshez kapcsolódó paramétereket mérték, mint a fékezés, a kopás, az aquaplaning ellenállás és a zajkibocsátás.
A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.
A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.
A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.
A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.
Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.
A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.
Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.
Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.
A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.