Goodyear Eagle F1 Asymmetric 235/50 R17

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

235/50 R17
96 (710 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
FP N0
nyári személyautó
D
C
69
67 558 Ft / db

Készlet: 0

Goodyear Eagle F1 Asymmetric egyéb méretek

MéretÁr 
205/55 R1755 646 Ft-tólVásárlás
235/35 R1968 439 Ft-tólVásárlás
255/40 R1972 912 Ft-tólVásárlás
255/45 R1984 088 Ft-tólVásárlás
265/35 R1992 036 Ft-tólVásárlás
265/40 R2097 131 Ft-tólVásárlás
285/40 R1994 343 Ft-tólVásárlás

Goodyear Eagle F1 Asymmetric információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Amikor Ön a nagy teljesítményű autójár abroncsok keres, mindig a biztonságra gondol először. Bármily szorosan is, de csak ezután következik a teljesítmény és a komfort. Így a Goodyear mérnökeinknek azt a feladatot kellett megoldaniuk, hogyan lehet az autókba gyárilag beszerelt aktív biztonsági rendszereket kiegészítő abroncsot létrehozni, mely teljesítményében sem marad el elődeitől: Sőt!

Az eredmény a Eagle F1 Asymmetric lett. A forradalmi Active Cornergrip Technológia és a verseny keverékből származó futókeverék gondoskodnak a nyomás egyenletes elosztásáról, még nagy sebességű éles kanyarokban is. Így nagyobb az abroncs érintkezési felülete, több gumi marad az úton és így a tapadás is nagyobb.

A Eagle F1 Asymmetric jellemzői

Nagy teljesítmény, extrém biztonság Aquaplaning ellenállás, kezelhetőség nedves utakon Jobb úttartás és tapadás nedves és száraz utakon egyaránt Simább, csendesebb gördülés

Goodyear Eagle F1 Asymmetric teszt

2015Átlag: 100%; Tesztek száma: 1

További nyári gumi tesztek

További Goodyear nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×