Méret | Ár | |
215/50 R18 | Vásárlás | |
215/55 R18 | Vásárlás | |
215/60 R17 | Vásárlás | |
215/65 R16 | Vásárlás | |
215/65 R17 | Vásárlás | |
215/70 R16 | Vásárlás | |
225/45 R19 | Vásárlás | |
225/55 R18 | Vásárlás | |
225/55 R19 | Vásárlás | |
225/60 R17 | Vásárlás | |
225/60 R18 | Vásárlás | |
225/65 R17 | Vásárlás | |
225/70 R16 | Vásárlás | |
235/45 R19 | Vásárlás | |
235/50 R18 | Vásárlás | |
235/50 R19 | Vásárlás | |
235/55 R17 | Vásárlás | |
235/55 R18 | Vásárlás | |
235/55 R19 | Vásárlás | |
235/60 R17 | Vásárlás | |
235/60 R18 | Vásárlás | |
235/65 R17 | Vásárlás | |
255/50 R19 | Vásárlás | |
255/55 R18 | Vásárlás | |
265/50 R20 | Vásárlás | |
265/60 R18 | Vásárlás | |
275/45 R20 | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi
A nagy csatornázottsági arány és az erősen szabdalt blokkok nagyban hozzájárulnak a nagy vonóerőhöz havas/jeges útfelületen. A nagy lamellasűrűségnek köszönhetően hatékony fékezési tulajdonságokkal rendelkezik a Kleber Quadraxer.
3PMSF jelzés (3 hegycsúcs és egy hópehely), amely garantálja az abroncsok jó teljesítményét télen.
3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.
M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.
A V-alakú forgásirányos mintázat, a széles oldalsó barázdák és a nagy barázdasűrűség hatékony fékezést tesz lehetővé nedves útfelületen és csökken az aquaplaning veszély.
A központi borda valamint a masszív és merev oldalsó blokkok jó úttartást és hatékony fékezést eredményeznek száraz útburkolaton.
A Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.
Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.
Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.
A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.
Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.
A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.
A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.