Méret | Ár | |
165/65 R14 | Vásárlás | |
165/70 R14 | Vásárlás | |
175/60 R14 | Vásárlás | |
175/60 R15 | Vásárlás | |
175/65 R14 | Vásárlás | |
185/60 R14 | Vásárlás | |
185/65 R14 | Vásárlás | |
185/65 R15 | Vásárlás | |
195/50 R15 | Vásárlás | |
205/55 R16 | Vásárlás | |
205/60 R16 | Vásárlás | |
205/65 R15 | Vásárlás | |
225/40 R18 | Vásárlás | |
245/35 R18 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
A Michelin CrossClimate + az első olyan egész évben használható gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és téli abroncsok legjobb tulajdonságait. Mivel megfelel a téligumik hivatalos előírásainak is, ezért használható minden olyan országban , ahol speciális téli felszereltséget írnak elő. Hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít.
Technikai jellemzői:
Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással. A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a MICHELIN CrossClimate + üzemanyag-fogyasztása csökkent.
A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen: Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be.
A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.
Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő.
A Michelin mérnökei a CrossClimate + fejlesztése közben az abroncsot 7 országban tesztelték, (Németország, Kanada, Finnország, Franciaország, Lengyelország, Spanyolország és Svédország) -30 Celsius és +40 Celsius fok közötti külső hőmérsékleten.
További négyévszakos gumi tesztek
A Michelin prémiumkategóriás márka, Franciaországból származik.
A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra, munkagépekre, mezőgazdasági és ipari járművekre.
A kiváló minőségnek köszönhetően sok autógyártó választja elsőszerelésnek, mint pl. BMW, Honda, Porsche, Dodge, Chevrolet, Mercedes, Audi, stb.
A prémium vonalat erősítő Michelin márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
2015-ös éves jelentés szerint a Michelin 170 országban van jelen, 4150 elosztó és szolgáltató központtal. A Michelin 18 országban üzemeltet számszerint 69 gyárat, alkalmazottainak száma világszinten 115ezer fő. Ezekben a gyárakban csak gumiabroncsból 184 millió példány készült 2015-ben. Euróbában 10 Michelin gyár van köztük Magyarországon is, Nyíregyházán. A magyarországi gyárban személyautó, 4x4/SUV és kisteher abroncsok készülnek. A Michelin 2015. évi nettó árbevétele 21,2 milliárd euró összeg volt.
1889-ben két testvér, André és Edouard Michelin egy nagy emberi és ipari utazásra indult, hogy – a szabadság és a gazdasági fejlődés kulcsát jelentő – modern közlekedési megoldásokat fejlesszen ki. 1891-ben a Michelin kifejleszti az első levehető gumiabroncsot kerékpárokra. Ugyanebben az évben kerékpárversenyen is győz a márka. 1898-ban már megszületett a Michelin baba, melyet a halomban álló gumiabroncsok ihlettek. A Michelin különböző felhasználói kézikönyveket valamint utazási segédleteket/térképeket is jelentetett meg. Az első világháború idején gumiabroncsok helyett repülőgépeket gyártott. 1929-ben feltalálták a pályagumit, mely vasúti közlekedésre volt alkalmas. Az 1935-ben csődöt jelentő Citröen autógyárnak addigra a Michelin már a legnagyobb hitelezője és főrészvényese volt. 1946-ban a Michelin szabadalmat nyújtott be a radiál gumiabroncsra és néhány évvel később már a teherautó abroncs gyártásban is ezt a technológiát alkalmazta. 1965-ben a Michelin megnyitotta az első tesztközpontját Franciaországban, majd később az Államokban és Spanyolországban is (1977). 1978-ban jelent meg az első mezőgazdasági Michelin abroncs, 1981-ben pedig az első repülőgépekre gyártott radiál gumiabroncs, 87-ben pedig az első motorkerékpárokra tervezett radiál.
A Michelin kiváló minőségű, díjnyertes gumiabroncsokat készít mind a verseny-, mind a veterán gépkocsik számára.
1979-ben a Ferrari Michelin abroncsokkal nyerte a futamokat. 2001-től 2007-ig a Forma 1 versenyek beszállítója volt.
A Michelin gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.