Pirelli Cinturato P1 195/50 R15

Pirelli Cinturato P1

195/50 R15
82 (475 kg/kerék)
V/V
DOT16
nyári személyautó
C
B
69
16 990 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

195/50 R15
82 (475 kg/kerék)
V (240 km/óra)
nyári személyautó
C
B
70
31 775 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Kiemelt ajánlat

195/50 R15
82 (475 kg/kerék)
V (240 km/óra)
BSW
nyári személyautó
D
A
69
19 167 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
GT Radial FE2
Teszteredmények:

Pirelli Cinturato P1 egyéb méretek

MéretÁr 
155/65 R1428 409 Ft-tólVásárlás
175/65 R1429 978 Ft-tólVásárlás
175/65 R1535 310 Ft-tólVásárlás
185/60 R1525 991 Ft-tólVásárlás
185/65 R1531 524 Ft-tólVásárlás
195/55 R1640 211 Ft-tólVásárlás
195/60 R1535 585 Ft-tólVásárlás
195/65 R1532 396 Ft-tólVásárlás
205/55 R1632 840 Ft-tólVásárlás

Pirelli Cinturato P1 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A CINTURATO P1 kis- és középkategóriás autók számára készült modern, asszimetrikus mintázatú nyári gumiabroncs. Fejlesztése során a gyártó a biztonság és a komfort, mellett a könyezetbarát technológiák használatát tartotta szem előtt. Alacsony gördülési ellenállásának köszönhetően a hosszú utakon is komfortos utazást biztosít A P1 rendelkezik A „Zöld Abroncs” technológia emblémával, ami 20%-kal alacsonyabb gördülési ellenállást és akár 4%-kal kevesebb üzemanyag fogyasztást eredményez..

Pirelli Cinturato P1 teszt

További nyári gumi tesztek

További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×