Pirelli P Zero SUV 295/35 R21

Pirelli P Zero SUV

295/35 R21
107 (975 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
FSL RO1 XL
nyári terepjáró közúti
C
A
73
90 561 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

295/35 R21
103 (875 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
FSL N0
nyári terepjáró közúti
B
A
71
97 808 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

295/35 R21
107 (975 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
FSL N1 XL
nyári terepjáró közúti
C
B
74
102 279 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Pirelli P Zero SUV egyéb méretek

MéretÁr 
235/45 R2086 068 Ft-tólVásárlás
255/40 R2079 256 Ft-tólVásárlás
255/40 R21106 333 Ft-tólVásárlás
255/50 R2088 294 Ft-tólVásárlás
255/55 R1964 347 Ft-tólVásárlás
265/45 R20107 311 Ft-tólVásárlás
265/50 R1987 235 Ft-tólVásárlás
285/40 R20125 922 Ft-tólVásárlás
295/40 R20106 456 Ft-tólVásárlás
325/35 R20166 207 Ft-tólVásárlás

Pirelli P Zero SUV információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Nagy teljesítményű SUV-ok és crossover-ek számára.

  • Három hosszanti mintaelem - nagy sebességnél is hatékony hajtó- és fékerő-átvitel
  • Külső vállon széles és masszív mintablokkok - fokozott kezelhetőség sportos vezetéshez
  • S alakú futófelületi mintázat - biztonság kritikus fékezési szituációkban is

Jobb kezelhetőség a sportos vezetésért. Maximális vonóerő- és fékteljesítmény nagy sebességnél is.

A Pirelli SUV abroncsait úgy tervezték, hogy a lehető legteljesebb mértékben megfeleljenek az ezen termékcsoport esetén folyamatosan felmerülő új kihívásoknak anélkül, hogy az abroncsok teljesítménye és biztonsága csökkenne.

További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×