Yokohama Advan DB V552 225/40 R18

Yokohama Advan DB V552

225/40 R18
92 (630 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
C
A
67
41 739 Ft / db

Készlet: 3

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

225/40 R18
92 (630 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
nyári személyautó
D
A
69
31 405 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
GT Radial SportActive 2
Teszteredmények:

225/40 R18
92 (630 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
C
A
71
33 213 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Yokohama BluEarth GT AE51

225/40 R18
92 (630 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
C
A
67
33 998 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Yokohama Advan Fleva V701
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Yokohama Advan DB V552 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Az Advan DB V552 az első kifejezetten EV abroncs a Yokohamától, elekromos és hibrid autók igényeire szabva. A piac igényli, hogy az alapból csendes menettulajdonságú autókon a gumiabroncs is különösen halk legyen.

Az új DB minta, új profil kialakítás és a különleges A.R.T. Mixing gumikeverék elnyeli az útfelszín-gumiabroncs érintkezés zaját. Megbízható teljesítmény, biztonság és üzemanyag-hatékonyság jellemzi. Az új összetételnek köszönhetően kiváló az abroncs nedves tapadása. A középső egyenes borda stabilitást és kezelhetőséget biztosít egyenes úton. A külső lamellák és az optimalizált blokk-merevség kanyarodáskor nyújt stabilitást.

A futófelület belső részén csavart szélű lamella kialakítást, precíz csatorna elrendezést láthatunk, a külső részén a hornyok és lamellák cikkcakkos elrendezése és az élek bevágása figyelhető meg a fő lamellákon.

A tömb peremrészének vágása a blokk merevségét szabályozza és megakadályozza az egyenetlen kopást.

Első ránézésre úgy tűnhet, hogy a lamellák egy vonalban helyezkednek el, valójában néhány milliméterrel eltolva folytatódnak. A különböző részek más-más időben érintkeznek az útfelszínnel, így az erős zajt kiváltó frekvencia kiküszöbölhető.

A blokkok jobb és bal oldalán szabályosan elhelyezkedő nem-összeérő lamellák javítják a blokkmerevséget, ezáltal nagyfokú kormánystabilitás és alacsonyabb zajkibocsátás érhető el.

Az övrész szélesebb, mint egy hagyományos abroncs esetében, ami csökkenti a vállrész vibrációját és a kibocsátott zajt. Az övrész széle merevebb, ezáltal mérsékelt a vállrész vibrációja.

Az új vegyületet kimondottan az ADVAN dB V552 abroncsokhoz fejlesztették ki, ami nagymértékben szabályozza az üzemanyag-hatékonyságot és a nedves tapadást.

Az új vegyület alkalmazásával csökkent a hőtermelés az oldalfalnál, ezáltal jobb az üzemanyag-hatékonyság.


×