Continental CrossContact LX 2 215/70 R16

Continental CrossContact LX 2

215/70 R16
100 (800 kg/kerék)
T (190 km/óra)
BSW FR M+S
négyévszakos terepjáró közúti
D
C
71
49 990 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

215/70 R16
100 (800 kg/kerék)
H (210 km/óra)
45 991 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Continental CrossContact LX 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Continental ContiCrossContact™ LX 2 szabadidőautókra fejlesztett nyári gumiabroncs.

A ContiCrossContact™ LX 2 számtalan tekintetben felülmúlja népszerű elődjét - ContiCrossContact LX - , hiszen közel 6%-kal rövidebb a fékútja, 3%-kal jobb az irányíthatósága, és 10%-ot meghaladó mértékben javult a vágás- és mállás elleni védelme is. Ezen kívül a Continental mérnökeinek 8%-kal sikerült csökkenteni az abroncs gördülési ellenállását is, miközben futásteljesítménye több mint 25%-kal nőtt. (ábra 1.)

A ContiCrossContact™ LX 2 robusztus futófelületi kialakításának köszönhetően még könnyű terepen is kiválóan boldogul. Az abroncsot olyan szabadidőautókhoz tervezték, mint például a Range Rover Evoque, a Nissan Qashqai, vagy a Volkswagen Touareg.

Az abroncs mintázati merevségét a futófelület középső részének egyedi kialakítása, valamint a zárt vállblokkok biztosítják. Ennek köszönhetően az abroncs nagyon jó kezelhetőséggel és fékezési tulajdonságokkal rendelkezik száraz útfelületen. Vizes úton a kiterjedt kapaszkodóél-hálózat garantálja a rendkívül rövid fékutat, amely nem csak remek tapadást, de rendkívül hatékony vízelvezetést is szavatol. Kiváló fékteljesítmény és remek kezelhetőség vizes és száraz úton egyaránt. (ábra 2.)

A zárt vállblokkok meggátolják a mintázat középső részén keletkező hanghullámok jelentős részének távozását. Ennek köszönhetően az abroncs rendkívüli komfortot biztosít az alacsony gördülési zaj következtében. A nagy futásteljesítmény eléréséhez a lapos futófelületi kontúr járul hozzá. Ez a kialakítás egyenletes futófelületi nyomáseloszlást biztosít, így növelve a gondtalan autózás élményét. (ábra 3.)

A tagolt futófelületi kialakítás következtében kiterjedt kapaszkodóél-hálózat jön létre, amely mindig megfelelő vonóerőt biztosít közúton és könnyű terepen egyaránt. (ábra 4.)

20% terep, 80% közút.


×