Leadtam a rendelésem, mikor kapom meg?
A rendeléseket a beérkezés sorrendjében, munkaidőben folyamatosan dolgozzuk fel. A feldolgozásról és a várható teljesítésről is e-mail-t küldünk. A feldogozott rendeléseket a legtöbb esetben a szervizekben 1 munkanapon belül át lehet venni. A házhozszállítás várható átfutási ideje: 1-2 munkanap
Személyesen vagy telefonon lehet rendelni?
Nem. A rendeléseket kizárólag interneten fogadjuk. A kedvező árainkat az internetes megrendelések költséghatékony módjának köszönhetően tudjuk biztosítani. A szervizekben nincs azonnali készlet és 20%-os felárat számolnak fel az ügyintézésért.
Mennyibe kerül a szállítás, ha nem kérek szerelést?
A szállítási költség minden esetben az adott cikk mellett van feltüntetve. A szállítási költség nem egységes, márkánként és cikkenként eltérhet. Ha szerelést is kér a megrendelt termékekhez, akkor a szállítás ingyenes
Hogy tudok bejelentkezni a szervizbe?
Kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat, hogy időpontot foglalhassunk önnek! Időpont foglalás nélkül ne induljon el, mert a szervizekben csak előre bejelentett ügyfeleket fogadnak.
Mikor gyártották a gumikat?
Az általunk forgalmazott összes abroncs a lehető legfrissebb gyártású, azokat közvetlenül a gyártóktól, importőröktől szerezzük be. Cégünk nem árul felszámolásból származó vagy használt abroncsokat. A pontos gyártási időpontokat nem tartjuk nyilván, de az átvételkor Önnek van lehetősége ellenőrizni a gyártási időt. A friss gyártási időre DOT garanciát vállalunk: ha az abroncs nem friss gyártású, akkor saját költségünkön visszavesszük vagy más termékre cseréljük.
Hol találhatók a szervizek?
Csak visszaigazolt internetes megrendelés vagy egyeztetett időpont foglalás után induljon el, mert a szervizekben azonnali készlet és szabad kapacitás nincs és 20%-os felárat számolnak fel az ügyintézésért.