Dunlop Grandtrek AT 3

Dunlop Grandtrek AT 3

Jelenleg Dunlop Grandtrek AT 3 abroncs nincs raktáron.

Dunlop Grandtrek AT 3 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Dunlop Grandtrek AT3 terepjárókra tervezett négy évszakos gumiabroncs.

Alacsony zajszint és kényelem az országúton csakúgy, mint nehéz terepen – ezt nyújtja a Grandtrek AT3. Manapság a négykerék-meghajtás szerelmesei gyakran legalább annyit vezetnek aszfalton, mint nehéz terepen. A Dunlop, a nagy teljesítményű gumiabroncsok szakértője nekik fejlesztette ki az Grandtrek AT3 4x4 / SUV gumit, mely az országúton és az erdei utakon egyaránt kiemelkedő vezetési élményt biztosít.

A Grandtrek AT3 a Dunlop többi termékéhez hasonlóan első osztályú teljesítményt nyújt: kivételes tapadást és irányíthatóságot minden terepen. Alacsony zajszint, megnövelt tartósság és kényelem jellemzik az új abroncsot, mely a legnehezebb útviszonyok mellett is kiválóan bizonyít.

A Dunlop „versenypályáról a közutakra” fejlesztési filozófiája számos díjnyertes abronccsal ajándékozta már meg a vezetés szerelmeseit. A Grandtrek AT3 megalkotásakor a Dunlop mérnökei arra törekedtek, hogy a terepen és az utakon egyformán tökéletesen teljesítő gumiabroncs a vezetési élmény terén se hagyjon kívánnivalót maga után. Ennek érdekében mind a futókeverék, mind a mintatervezés során számos újításra volt szükség.

A Dunlop fejlesztőcsapata a futófelület tartósságára, a nedves utakon nyújtott teljesítményre, a tapadásra, a zajszintre és a vezetési kényelemre koncentrált – mindenfajta útviszonyt figyelembe véve. A Dunlop Grandtrek AT3 szögletes futófelületének köszönhetően egyenletesebben kopik, mivel a nyomáseloszlás is homogénebb. Ezáltal a gumiabroncs élettartama jelentősen megnő.

Akik komolyan veszik az autóvezetést, azért döntenek a Dunlop gumik mellett, mert kiválóan tapad és nagy sebesség mellett is megbízhatóan irányítható. A Grandtrek AT3 innovatív megoldásaival megkönnyíti a vezető dolgát akár nedves vagy homokos talajon is, és szinte elsimítja az úthibákat.

Terepen is nyugodt lehet A defekt veszélye állandóan fenyeget az országúton csakúgy, mint a köves hegyi utakon. A Grandtrek AT3 megerősített szerkezete jobban ellenáll az éles tárgyak okozta sérüléseknek, így a vezető a legnehezebb terepen is nyugodt lehet. A gumiabroncsok kifejlesztésekor a Dunlop mérnökei a kényelmi szempontokat is figyelembe veszik – ezek közé tartozik úgy a kinti, mint a kocsi belsejében érzékelhető zajszint csökkentése. A Grandtrek AT3 „kettő az egyben” váll blokkjai minden eddiginél csendesebb futást biztosítanak.

50% terep, 50% közút.

További Dunlop négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


Dunlop SP 44 J

Dunlop SP 44 J (durva terep)

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×