NÉMET TERVEZÉS, AUTOBILD TESZTELÉS, POWERED BY SPARCO®
A gumiabroncs nemrégiben „jó” minősítést kapott az Autobild Allroad 2024 téli gumiabroncs tesztjén, a kiadvány jó tapadást és oldalirányú stabilitást állapított meg havas útfelületen, jó aquaplaning biztonsági tartalékokat és alacsony menetzajt.
Ezt a legutóbbi tesztet megerősíti a SportAuto 2023-as tesztje, ahol az abroncs szintén „jó” minősítést kapott, valamint az Autobild 2024 téli gumiabroncs szupertesztjén az eredetileg 55 gumiabroncsból a legjobb 15 legjobb téli gumiabroncs közé került.
A Giti Tire a Sparco®, a világ vezető motorsport-biztonsági rendszerek és versenyfelszerelések gyártója, a Sparco® globális autógumiabroncs-partnere.
A Sparco® több, mint 300 globális partnerkapcsolattal rendelkeznik a világ vezető motorsport-résztvevőinek körében, beleértve többek között a Red Bull Racing és a McLaren Forma 1-es csapatait.
Az eredetialkatrész-gyártó szegmensben a Sparco® számos neves gyártó beszállítója, beleértve többek között a következőket: Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Ford, Stellantis, Dallara.
A két vállalkozás filozófiája nem is lehetne jobban összehangolva, mivel mindkettőnek a biztonság, teljesítmény, kutatás és fejlesztés és fenntarthatóság áll a középpontjában.
Az AdvanZtech a Giti gumiabroncsok speciális és fejlett technológiája, amely különbséget jelent a vezetési élmény kulcsfontosságú területeinek javításában:
Bővebben: https://giti-tire.eu/hu/advanztech
Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi
A Giti GitiWinter W2 egy középkategóriás téli abroncs, melynek megújult, kötött forgásirányú mintázata új értelmet ad a teljesítménynek száraz, nedves és havas utakon egyaránt.
Jellemzői:
Impozáns vonóerő és fékezhetőség havon, remek teljesítmény nedves utakon, igen csendes vezetési élmény
Legújabb generációs futófelület-keverék
Az új funkcionális polimer magasabb szintre emeli a tapadást nedves, száraz és havas utakon egyaránt
Új blokkmintázat a vállrészen, új mintázatú merevítőkkel
Jobb irányíthatóság és precízebb kezelhetőség nedves és havas útfelületen, valamint kanyarodáskor nagyobb rugalmasság és optimalizált kapcsolat az útfelülettel