Goodyear UG7+ 205/55 R16

Goodyear UG7+

205/55 R16
91 (615 kg/kerék)
H (210 km/óra)
* FP M+S
téli személyautó
E
C
70
46 631 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelt ajánlat

205/55 R16
94 (670 kg/kerék)
H (210 km/óra)
XL
téli személyautó
C
B
70
35 770 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Vredestein Wintrac
Teszteredmények:

205/55 R16
91 (615 kg/kerék)
H (210 km/óra)
M+S
téli személyautó
C
A
71
42 451 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 0 Ft

Goodyear UG7+ információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

Kis és középkategóriás autókra tervezve, téli használatra.

A tervezők az UltraGrip 7+ tervezése és kialakítása során az vezérelte, hogy az új minta egyaránt nyújtson biztonságot száraz, nedves, havas és jeges úton egyaránt. A Gofri lamella elnevezésű új bordaszerkezet és a háromdimenziós egymásba illesztések biztosította lehető legsűrűbben következő mintaelemekkel kiképzett futófelület maximális tapadást és vonóerőt biztosít.

A gumi anyagát adó polimer új technológiával készült, mely jobb úttapadást és irányíthatóságot teszt lehetővé alacsony hőmérsékleten is. A kettős V-minta a havon kiemelkedő teljesítményt nyújt és jobb védelmet a vízenfutás elkerülésére.

Jó kanyarvételi képessége és magas menetkomfortja mellett halk gördülést is tud nyújtani.

Az UltraGrip 7+ abroncs minden szempontból fejlettebb technológiát képvisel, mely sokkal jobban teljesít sikeres elődjénél is, különösen a hideg, téli utak változatos útviszonyai mellett.

Goodyear UG7+ teszt

2010Átlag: 100%; Tesztek száma: 1

További téli gumi tesztek

További Goodyear téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.