A WINTERPRO2 SUV a GT Radial új téli terméke kompakt és közepes méretű autókhoz. Ez az új gumiabroncs kiváló kezelhetőséget biztosít nedves és havas időben, és rendkívül hosszú hasznos élettartammal bír.
A 2021-es Auto Motor und Sport magazin a téli gumiabroncstesztjén méltatta a GT Radial Winterpro2 „kényelmes vezetési tulajdonságait és a nedves és száraz úton egyaránt tanúsított szilárd és jó tapadását.”
„A gumiabroncs kiemelkedik a prémium és a vezető középkategóriás márkák rangos képviselői közül”
Az AM&S mindössze tíz márkát választott ki a teszthez, és a rangos prémium és vezető középkategóriás márkák között az abroncs jól összeállított terméknek bizonyult, amely minden teszten jól szerepelt, és különösen jó eredményeket ért el a száraz, nedves és havas felületen történő fékezés terén.
Kötött forgásirányú mintázat
Az új, egyedi futófelületi mintázat kiváló vízelvezetést és tapadást biztosít havas útfelületen.
Optimális eloszlású lamellák és blokkszélek
Jobb tapadás és fékezhetőség havas és jeges útfelületen.
A legújabb lamellakialakítás A sok keskeny lamella kulcsszerepet játszik a kiváló fékezhetőségben.
Jó üzemanyag fogyasztás és szilárd, „B”-s nedves tapadás. A GT Radial Winterpro2 kategóriájában igen jó vizes és havas fékezési tulajdonságaival bír. Lényegesen jobban tapad, mint versenytársai pl. Barum Polaris 5.
A vizes fékezési értékek magyarázata:
Jelentősen alacsonyabb menetzaj a népszerű méretekben: akár 34%-kal halkabb, mint versenytársai pl. pl. Barum Polaris 5..
A dB logaritmikus mértékegység:
Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi
A WINTERPRO2 az új GT RADIAL téli gumiabroncs a kompakt és kzepes méretű autók számára készült, de nagyobb méretű suv-khoz is kapható. Ez az új gumiabroncs nagyfokú ellenállást kínál nedves és havas időben, valamint különösen hosszú élettartammal bír,
Az új, egyedülálló futófelület kiváló vízelvezetést, hóban pedig jó tapadást biztosít.
A lamellák és a blokk-élek optimális eloszlása miatt jobb tapadás és fékezési tulajdonságok hóban és jégen. Az élek a kanyarodásra segítenek rá, így optimalizálve a kezelhetőséget.
A sok keskeny lamella a kiváló fékezési teljesítményt biztosít olyan utakon, amelyeken amúgy rendkívül rossz a tapadás.
Az új gumikeveréknek köszönhetően jó teljesítmény garantálható még a legalacsonyabb hőmérsékleteken is.
A GT Radial középkategóriás gumiabroncsai a világ számos pontján készülnek, az anyacég a GITI Tyre gyáraiban, többek között Európában, a Közép-Keleten, Kínában és az USA-ban is.
Több mint 130 országban forgalmazzák a személy-, SUV-, és kisteherabroncsokat. Számos autógyártó választja elsőszerelésének a GT Radial abroncsokat modelljein, amely hűen tükrözi a márka termékeinek megbízhatóságát. Ilyen gyártók például a Citroen, Peugeot vagy a Dacia is.
A Giti Tyre több mint 60 éve van a piacon A Giti gyártja a GT Radial márkát, mellyel a világ vezető gumiabroncs-gyártói közé tartozik. Világszerte több, mint 33 000 alkalmazottjával, a Giti Tire több, mintt 130 országban értékesíti a személyautók, SUV-k, tehergépkocsik és teherautók gumiabroncsait, mindösszesen 65.000 eladási ponton. Ennek elérése érdekében Kínában és Indonéziában rendkívül fejlett gyártási létesítményekkel rendelkezik.
A globális fejlesztési központok Európában, Amerikában és Ázsiában biztosítják a legmodernebb termékeket és a legmagasabb minőséget. Több mint 600 mérnök dolgozik világszerte új, innovatív technológiákon a minőség, a biztonság és az üzemanyag-hatékonyság terén. Európai kutatási és fejlesztési központjuk Hannoverben található, ahol a GT Radial Európában, az európai gumiabroncsok fejlesztésére összpontosít. A globális kutatási és fejlesztési központokkal együttműködve, vezető szakemberek multinacionális csapata dolgozik intenzíven az új termékek kifejlesztésén.
A GT Radial abroncsokat a Giti gyártja. Az új termékek, konstrukciók és ötletek széles körű kutatása és fejlesztése Néemtországban, Hannoverben folyik. A csapat az új, innovatív üzemanyag-takarékossági, termékminőségi és abroncsbiztonsági megoldásokon a több mint 600 K&F mérnökből álló, egész világot körbehálózó Giti Tire munkacsoport részeként dolgozik.