Az iON INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁJÁNAK köszönhetően az iON evo SUV kitolja a kompromisszumok határait az optimális teljesítmény érdekében. Az iON evo SUV kifejezetten elektromos járművekhez készült, viszont ötvözi mindkét járműfajtához készül abroncsok legjobb tulajdonságait.
A iON evo SUV olyan lehengerlő teljesítmény nyújtott az EU-s abroncscímke tesztjein, ami rendkívül ritka az abroncsiparban, ráadásul ez első alkalommal sikerült egy kifejezetten elektromos járművekhez készült abroncsnak. (Az EU-s címke szerinti besorolás mérettől függően eltérhet)
Az elektromos motorok szinte zajtalanok, ezért a vezető jobban hallja az abroncsok zaját. Az i Sound Absorber technológiával az iON evo SUV sebességtől függetlenül csendes és kellemes utazást kínál.Az Opti Pitch technológia optimalizálja a különböző blokkok sorrendjét Az abroncs zaja drasztikusan csökkenthető az Opti Pitch technológiával. Az iON evo SUV optimalizált számú és méretű blokkal rendelkezik, így jobban hallhatja, ami tényleg számít.
Az iON evo a kifejezetten elektromos járművek számára kifejlesztett ProDurable vegyületből készült, hogy megőrizze az abroncs épségét, és meghosszabbítsa az élettartamát.
Az elektromos járművekre szerelt abroncsok az egyenetlen kopás miatt körülbelül 20%-kal gyorsabban elkopnak, mint a belső égésű motorral hajtott járművek esetén. Az iON evo SUV egyenletes nyomást biztosít érintkezéskor, mivel az egyenletes lekerekítést biztosító technológia optimalizálja az érintkező felület szerkezetét. Az iON evo SUV hosszabb használatot biztosít, így ritkábban kell abroncsot cserélni.
A Hankook tisztában van azzal, mekkora probléma, ha az elektromos jármű több energiát fogyaszt. Az Opti Cure technológia csökkenti a gördülési ellenállást, ezért az akkumulátor tovább bírja, így Ön is messzebbre juthat. Vészhelyzetben néhány mérföld is létfontosságú lehet.
A fejlett vegyületeknek és az abroncs minden részét egyformán megerősítő Opti Cure technológiának köszönhetően az iON evo SUV a legjobb teljesítményt nyújtja az alacsony gördülési ellenállás területén.
Növelni kell a gumiabroncs merevségét, hogy elbírja az elektromos autók tömegét. Az elektromos autók úttartásának növelése érdekében a Grip Boost technológia 10%-kal növeli a merevséget a kanyarodásokhoz.
A iON evo SUV végtelenített övbetétét ( 0 fokos öv) - a különlegesen erős, űrtechnikában is alkalmazott szövetet - az Aramid felhasználásával készítették, ami jelentősen javítja a kanyarvételi teljesítményt és optimális tapadási felületet biztosít nagy sebesség mellett is.
Annak érdekében, hogy megelőzzék az elektromos autók magas nyomatéka miatti megcsúszást, kiszélesítették a külső vállblokkokat. Így maximálisra nő a tapadási felületet, és megfelelő blokk merevség érhető el.
Méret | Ár | ||
255/40 R20 | 101 W EV XL Sound Absorber | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
A Ventus iON abroncsokat egyedülállóan, kizárólag az ultra-nagyteljesítményű elektromos autók igényeire szabtuk, így tökéletesen megfelel az elektromos járművek által támasztott követelményeknek. Az elektromos motorok azonnal maximális nyomatékot adnak le gyorsításkor, ezért az abroncsoknak bírnia kell a magas nyomatékot, és az erőteljes gyorsítást, hogy biztonságban teljen az utazás.
Az elektromos járművek csöndesebbek mint a belső égésű motorral szerelt társaik. Ezért létfontosságú, hogy az abroncsok tompítsák az út keltette zajokat és egyenetlenségeket, hogy az utazás rendkívül csendes maradhasson. Az akkumulátor súlya miatt, az elektromos járművek 25- 30%-kal nehezebbek mint hagyományos autók. Az abroncsok tehát magasabb teherbírásúak kell, hogy legyenek, hogy biztonságban juttassák el a járművet a végcélig.
Az EV abroncsoknál alkalmazott kontúr technológia alkalmazása javítja a kezelhetőséget, emellett segít az elektromos járművek 25-30%-kal nagyobb súlyának viselésében is. A 3D lamellák három dimenziós cikcakk alakú alakzáró mintázati elemek, melyek vertikális irányban is megtámasztják egymást, és kiemelkedő tapadást biztosítanak jégen, havon, latyakos úton, és vizes úton egyaránt. A csökkentett profilmélységű, magas kopásállóságú futókeverék, és a harmadik generációs magas keménységű karkasz-gumikeverék alkalmazása jelentősen javította a gördülési ellenállást. A Hankook optimalizált vulkanizálási eljárása pedig tovább javítja a gördülési ellenállást, a folyamat teljes kontrollja által.
A magas szilika és természetes gyanta tartalmú EVolution gumikeverék optimális tapadást és futásteljesítményt biztosít az elektromos járművek számára. A bordázott oldalfalak csökkentik a csatorna keltette menetzajt. A zajelnyelő habszivacs használata jelentősen csökkenti az üregzajt.
A Hankook prémium kategóriás gumiabroncs, Koreából származik.
A Hankook választékában személyabroncs, 4x4/SUV, haszongépjármű, tehergépkocsi és busz gumiabroncsokat egyaránt megtalálhatók.
Többek között olyan autómárkák elsőszerelésű beszállítója, mint az Audi, BMW, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Porsche, Renault, Skoda, Tesla és a Volkswagen.
A Hankook az innováció jegyében folyamatosan fejleszti termékeit, hogy azok a felhasználóik kényelmét és biztonságát maximálisan szolgálják.
Globálisan 2021-ben több, mint 100 milliós gyártói kapacitással rendelkezett, 8 gyárában (Dél-Korea, Kína, Magyarország, Malájzia, USA), több, mint 20 ezer alkalmazottal. A Hankook gumiabroncsok a világ több, mint 160 országában érhetők el. A vállalat az árbevételi rangsor alapján 2021-ben a 6-ik legnagyobb gumiabroncs gyártó volt a világon.
A rácalmási Hankook üzem Magyarország legnagyobb abroncsgyára, évi 19 millió darab gyártási kapcitással.
Az 1941-ben Chuson Tire Company néven alapított első személygépkocsi gumiabroncs vállalat, a későbbi Hankook. A koreai háború végéig hiányzó nyersanyagok és üzemek hiánya mellett is minőségi és technolóiai feljettségükről tettek tanubizonyságot. Miután a két Korea főbb autópálya-építési projektjei befejeződtek, megkezdődött az automobil korszaka, és a Hankook is vezető szerepet kapott a közlekedés fejlődésében. A koreai kormány fejlesztési politikájával összhangban elsőként fejlesztették ki Koreában a téli, tömlő nélküli és radiál gumiabroncsokat. A Hankook minőségének globális szintű fejlődésével a vállalat jelentős lépéseket tett a gumiabroncsok szomszédos, ázsiai országokba történő exportja terén. 1980-ban a Hankook megnövelte a radiál abroncsok gyártási mennyiségét a Daejeon üzemben (Korea), hogy bővítse az exportot az Egyesült Államokba és Európába. A gazdaságosságra összpontosító stratégia alapján a Daejeon gyár éves gyártási kapacitásának bővítésével megnövelt hatékonyságnak köszönhetően a világ egyik legnagyobb abroncsgyártó üzemévé vált. A Hankook 1991-ben írta alá első gyári felszerelésű abroncsok szállítására szóló szerződését a Volkswagennel.
Technológiai kutató központokat is létrehoztak kulcsfontosságú tengerentúli helyszíneken a technológiai kapacitásuk növelésére és a termékek hatékony szállítására minden régióba. 1992-ben az Amerikai Egyesült Államokban, 1997-ben Németországban és 1998-ban Kínában építettek ilyen központokat. Európai pozíciójának megerősítése érdekében 2001-ben egy elosztóközpontot építettett itt , 2006-ban pedig egy új abroncsgyártó üzemet nyitott haznánkban, mely akkor technológiailag a legfejlettebb gyár volt a világon.
A vállalat alapításának 70 éves évfordulóját 2011-ben ünnepelték azzal, hogy Kínában, Chongqingben és Indonéziában Belkasiban gyártóüzemeket nyitottak, amivel jelentősen növelték terjeszkedési kapacitásunkat. Emellett a Hankook a Deutsche Tourenwagen Masters (DTM - Német Túrauató Bajnokság), a világ legnagyobb motorsport versenyének hivatalos beszállítója lett Németországban, és 2013-ban megkezdte az előkészületeket egy másik kutatási központ kialakításához fejlett technológiai hátterével.
2017-ben megépült az amerikai gyártóüzem Tennessee-ben, ami elsősorban a tengerentúli igényeket szolgálja ki.
Az Auto Bild cégcsoport a „Négyévszakos” tesztelési kategóriában a Hankooknak ítélte oda az Év gyárjója címet 2021-ben. Ekkora már a Hankook Tire 6. éve folyamatosan benne volt a Dow Jones egész világra vonatkozó fenntarthatósági indexeiben (1. helyen a globális autóalkatrész-iparágban)
A Hankook Tire az említett 8 gyáron túl 5 K+F központot, 7 regionális központot és 5 elsőszerelésű beszállítói (OE) irodát üzemletet a világon.
A világszintű márka kiépítésének részeként a Hankook részt vesz jelentősebb világszintű és tengerentúli motorsport versenyeken és autóipari partnerkapcsolatokat épített ki a legjobb európai autógyárakkal. Olyan híres motorsport versenyek választották a Hankook-ot partnerüknek, mint a “24H Series”, az “ADAC TCR Germany”, vagy az ázsiai “Super Taikyu Series.”
A Hankook gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 4 év garanciát vállal.