Kléber Krisalp HP3 SUV 215/55 R18

Kléber Krisalp HP3 SUV

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL DOT20(2020-ban gyártott)
téli terepjáró közúti
C
B
69
49 990 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
FSL M+S XL
téli terepjáró közúti
C
B
69
53 382 Ft / db

Készlet: 3

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
téli személyautó
C
B
72
30 602 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
69 712 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Powergy Winter

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
V (240 km/óra)
M+S XL
téli személyautó
C
A
71
71 269 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

215/55 R18
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
XL
téli személyautó
C
B
71
74 301 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Cinturato Winter 2
Teszteredmények:

Kléber Krisalp HP3 SUV egyéb méretek

MéretÁr 
215/50 R1855 612 Ft-tólVásárlás
215/60 R1747 789 Ft-tólVásárlás
215/65 R1638 086 Ft-tólVásárlás
225/60 R1751 199 Ft-tólVásárlás
235/50 R1858 045 Ft-tólVásárlás
235/55 R1752 017 Ft-tólVásárlás
235/65 R1746 698 Ft-tólVásárlás
255/50 R1958 045 Ft-tólVásárlás
275/50 R2077 323 Ft-tólVásárlás

Kléber Krisalp HP3 SUV információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve.

Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz.

Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

Nedves tapadás tekintetében C katerógiáról B-re javult a teljesítménye. Nedves úton mért fékútja 2,2 m-rel rövidebb. V-alakú, forgásirányos mintázatának és "csúszda"-mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.

Nedves útra az egyik legjobb választás a középkategóriás téli gumiabroncsok piacán.

Kléber Krisalp HP3 SUV teszt

2020Átlag: 75%; Tesztek száma: 1

További téli gumi tesztek

További Kléber téli gumik

Kléber információk

KléberA Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.

A Kléber kínálata

Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.

Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.

A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.

Tulajdonos

Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.

A Kléber története

A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.

Garancia

A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×