Kléber Transpro 2

Méret Ár 
185/75 R16
104 R/R C
104
R/R
C
39 334 Ft
195/60 R16
99 H/H C
99
H/H
C
41 556 Ft
195/65 R16
104 T/T C
104
T/T
C
39 473 Ft
195/70 R15
104 R/R C
104
R/R
C
33 937 Ft
195/75 R16
107 R/R C
107
R/R
C
37 391 Ft
205/65 R16
107 T/T C
107
T/T
C
44 634 Ft
205/70 R15
106 R/R C
106
R/R
C
39 889 Ft
205/75 R16
110 R/R C
110
R/R
C
44 910 Ft
215/60 R16
103 T/T C
103
T/T
C
48 334 Ft
215/60 R17
109 T/T C
109
T/T
C
51 472 Ft
215/65 R15
104 T/T C
104
T/T
C
46 562 Ft
215/75 R16
113 R/R C
113
R/R
C
48 607 Ft
215/75 R16
116 R/R C
116
R/R
C
50 381 Ft
225/55 R17
109 H/H C
109
H/H
C
54 336 Ft
225/65 R16
112 T/T C
112
T/T
C
50 381 Ft
225/75 R16
118 R/R C
118
R/R
C
57 775 Ft
235/65 R16
115 R/R C
115
R/R
C
53 791 Ft

Kléber Transpro 2 információ

Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi

További Kléber nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Kléber információk

KléberA Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.

A Kléber kínálata

Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.

Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.

A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.

Tulajdonos

Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.

A Kléber története

A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.

Garancia

A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×