Pirelli Scorpion Winter 2 245/45 R20

Pirelli Scorpion Winter 2

245/45 R20
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
NCS ELT XL
téli terepjáró közúti
C
A
71
102 794 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

245/45 R20
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
B
C
72
108 603 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Goodyear UltraGrip Performance 3
Teszteredmények:

Pirelli Scorpion Winter 2 egyéb méretek

MéretÁr 
225/60 R1869 863 Ft-tólVásárlás
235/45 R1983 176 Ft-tólVásárlás
235/45 R21121 679 Ft-tólVásárlás
235/50 R21128 829 Ft-tólVásárlás
235/55 R1978 097 Ft-tólVásárlás
235/55 R20107 777 Ft-tólVásárlás
235/60 R1872 142 Ft-tólVásárlás
255/40 R21110 978 Ft-tólVásárlás
255/45 R20117 015 Ft-tólVásárlás
255/45 R21128 782 Ft-tólVásárlás
255/50 R1977 828 Ft-tólVásárlás
255/50 R20121 324 Ft-tólVásárlás
255/55 R20116 507 Ft-tólVásárlás
265/45 R21126 799 Ft-tólVásárlás
275/40 R22211 173 Ft-tólVásárlás
285/40 R21121 282 Ft-tólVásárlás
295/35 R21125 654 Ft-tólVásárlás
295/35 R22145 164 Ft-tólVásárlás
295/40 R21140 098 Ft-tólVásárlás
295/45 R20148 469 Ft-tólVásárlás
315/35 R22227 179 Ft-tólVásárlás
325/30 R23284 841 Ft-tólVásárlás

Pirelli Scorpion Winter 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Pirelli Scorpion™ Winter 2 a tél specialistája nagy teljesítményű városi terepjárókra szerelve. Téli körülmények között sem a biztonság sem a viselkedés tekintetében nem köt kompromisszumot.

Havas és latyakos úton kiválóan teljesít, az aquaplaning veszély minimális. A gördülési ellenállása alacsony, a hatékonysága magas. Kényelmes és tartós téli abroncs.

A RUN FLAT™ technológia maga a biztonság. Vészhelyzetben sokkal nagyobb kontrollt biztosít még a keréknyomás hirtelen csökkenése esetén is.

További Pirelli téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×