Pirelli Scorpion Verde

Pirelli Scorpion Verde

MéretÁr 
215/55 R1842 990 Ft-tól
215/60 R1735 827 Ft-tól
215/65 R1632 990 Ft-tól
215/65 R1725 999 Ft-tól
215/70 R1632 130 Ft-tól
225/55 R1840 159 Ft-tól
225/55 R1940 991 Ft-tól
225/60 R1840 917 Ft-tól
225/65 R1736 990 Ft-tól
235/45 R2062 989 Ft-tól
235/50 R1842 990 Ft-tól
235/50 R1957 678 Ft-tól
235/50 R2069 626 Ft-tól
235/55 R1737 990 Ft-tól
235/55 R1837 715 Ft-tól
235/55 R1944 990 Ft-tól
235/60 R1838 646 Ft-tól
235/70 R1632 048 Ft-tól
255/40 R2065 427 Ft-tól
255/45 R1955 513 Ft-tól
255/50 R1951 142 Ft-tól
255/55 R1841 772 Ft-tól
255/55 R1947 530 Ft-tól
255/60 R1742 465 Ft-tól
255/60 R1850 466 Ft-tól
275/35 R2294 197 Ft-tól
275/40 R2188 375 Ft-tól
275/50 R2073 990 Ft-tól
285/45 R1969 990 Ft-tól
285/45 R2075 602 Ft-tól

Pirelli Scorpion Verde információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Túra abroncs, ideális választás luxus SUV-ok és crossover-ek számára.

Megnövelt tapadási és fékezési jellemzők nedve útviszonyok esetében, megnövelt stabilitás a nagyobb járműveknél. Alacsony gördülési ellenállás és az alacsonyabb súly kevesebb üzemanyag fogyasztást és szén-dioxid kibocsátást eredményez.

  • Kiegyenlített arányú szilika a futófelület anyagában - nagy futásteljesítmény és stabil teljesítmény
  • Innovatív keverék speciális polimerekkel - kiváló teljesítmény nedves körülmények között
  • Optimalizált mintaismétlődés - alacsonyabb belső zaj
  • Optimalizált felépítés, innovatív anyagok - csökkentett üzemanyag kibocsátás és szén-dioxid kibocsátás
  • Megerősített vállszerkezet - megnövelt stabilitás nagyobb járművek esetén is

Pirelli Scorpion Verde teszt

20172016201520142012Átlag: 88%; Tesztek száma: 6

További nyári gumi tesztek

További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.