Vredestein Comtrac 2 All Season 205/65 R16

Vredestein Comtrac 2 All Season

205/65 R16
107/105 (975 kg/kerék )
T (190 km/óra)
C
43 551 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

205/65 R16
107/105 (975 kg/kerék )
T (190 km/óra)
C
41 859 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
GT Radial Maxmiler AllSeason 2

Vredestein Comtrac 2 All Season egyéb méretek

MéretÁr 
235/65 R1649 990 Ft-tólVásárlás

Vredestein Comtrac 2 All Season információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

Az Apollo Vredestein az AutoZum kiállítását választotta, hogy bemutassa a legújabb négyévszakos kisteherautó-abroncsát, a Comtrac 2 All Seasont.

Piacra kerülését követően a Vredestein Comtrac All Season gumiabroncs hamar népszerűvé vált az áruszállító kisteherautók vezetői körében, köszönhetően a stabil útfekvésének. Optimálisnak bizonyult olyan vállalkozások számára, amelyek a nyári és téli időszakban is azonos abroncsot szeretnének használni.

Az első típus bemutatása óta a vállalat rengeteg tapasztalatot szerzett az abroncspiac ezen szegmenséről, amelyet kutatási és fejlesztési szakemberei felhasználtak a Vredestein Comtrac 2 All Season abroncs tervezése során.

Technikai jellemzői:

Az új felépítés a szélesebb hosszirányú és nyitott vállrészű barázdák révén 10%-kal nagyobb mértékű szilárdságot biztosít, a megújult szilikakeverék pedig 5%-kal csökkenti az energiaveszteséget (alacsonyabb gördülési ellenállás).

Elődjéhez képest vizes úton akár 11,7 méterrel rövidebb fékutat is produkál.

További Vredestein négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Vredestein információk

Vredestein A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.

A Vredestein kínálata

A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.

Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.

Gazdasági adatok

A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.

Tulajdonos

2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.

A Vredestein története

A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.

1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.

A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.

Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.

Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.

Garancia

A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.


×