Méret | Ár | |
225/65 R17 | Vásárlás | |
225/70 R16 | Vásárlás | |
225/70 R17 | Vásárlás | |
235/60 R18 | Vásárlás | |
245/70 R17 | Vásárlás | |
245/75 R16 | Vásárlás | |
245/75 R17 | Vásárlás | |
255/70 R16 | Vásárlás | |
255/70 R18 | Vásárlás | |
265/60 R18 | Vásárlás | |
265/60 R20 | Vásárlás | |
265/65 R17 | Vásárlás | |
265/65 R18 | Vásárlás | |
265/70 R17 | Vásárlás | |
285/65 R18 | Vásárlás | |
32/11.5 R15 | Vásárlás | |
33/10.5 R15 | Vásárlás | |
35/12.5 R18 | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi
BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 kiváló vegyes használatú gumiabroncs terepjárókra.
Az előző generációs All-Terrain T/A KO mintázathoz képest oldalfalai 20%-kal ellenállóbbak(1). Kétszer akkora élettartam murvás úton (2) és 15%-kal hosszabb élettartam aszfalton (3).Sárban 10%-kal (4), havon 19%-kal (5) erősebb tapadás. Teljes sokoldalúság a maximális vezetési élmény érdekében mindenféle úton köszönhetően a nagy bevágásoknak a vállakon és a folytatódó mintázatnak az oldalfalakon.
Kiváló vonóerő, amely jó manőverezhetőséget biztosít mindenféle terepen (aszfalt, kavics, homok, sár, stb.), mely az agresszív kiemelkedő vállakkal és a mély, durva, erőteljesen lamellázott mintázattal érhető el.
Az optimalizált talajjal érintkező felület és a Trigard felépítésű szövetváz (három védőréteg), mely fokozott ellenállást nyújt a külső hatások ellen, kivételesen hosszú élettartam várható az abroncstól.
50% terep, 50% országút
(1) Belső oldalfalszakító teszt alapján, melyet LT 265/70R17 méretű gumiabroncsokkal végeztek a BFGoodrich All-Terrain T/AKO abronccsal összehasonlítva. A tesztet egy oldalirányú mechanikai behatásokat vizsgáló szimulátor berendezéssel végezték.
(2) Megbízás alapján, harmadik fél által végzett tartóssági teszt murvás úton, melyet LT 265/70R17 méretű gumiabroncsokkal végeztek a BFGoodrich All-Terrain T/AKO abronccsal összehasonlítva.
(3) Belső kopási teszt alapján, melyet LT 265/70R17 méretű gumiabroncsokkal végeztek a BFGoodrich All-Terrain T/AKO abronccsal összehasonlítva.
(4) Szubjektív belső tesztek alapján, melyet LT 265/70R17 méretű gumiabroncsokkal végeztek a BFGoodrich All-Terrain T/AKO abronccsal összehasonlítva.
(5) Megbízás alapján, harmadik fél által végzett tesztek, melyet LT 265/70R17 méretű gumiabroncsokkal végeztek a BFGoodrich All-Terrain T/AKO abronccsal összehasonlítva. Standard GM forgásteszt.
A BFGoodrich az észak-amerikai Ohio államból, Akronból származik, a Michelin csoport középkategóriás terméke.
A gyártó széles körben kínál személyautó, 4x4 és haszongépjármű abroncsokat.
A BFGoodrich középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
Mivel a legtöbb termékük Észak-Amerikában kerül értékesítésre ezért a gyárak jórésze is ezen a kontinensen van. Kanadától Mexikóig 21 gyárban készülnek BFGoodrich abroncsok, 23 000 ember foglalkoztatásával. A világ további 19 országában 74 gyárban készül még BFGoodrich gumiabroncs.
1990-től a Michelin csoport tagja.
Minden 1870-ben kezdődött, Dr. Benjamin Franklin Goodrich zseniális inspirációjával, aki helyi befektetők támogatásával megalapította az első gumiabroncsgyárat Észak-Amerikában, egészen pontosan az Ohio állambeli Akronban. A teljesítmény már akkor a márka génjeiben volt, és ennek jegyében hozta létre Charles Cross Goodrich, Benjamin fia az Egyesült Államok első kutatóközpontját. A BFG már 1903-tól azzal tűnik ki, hogy ő szállíthatja a Ford A modell — az észak-amerikai kontinenst keletről nyugatra elsőként átszelő automobil — abroncsait. Akkoriban a repülőszerkezetek alkotói sem pihentek, és a BFG ebben is meglátta a lehetőséget, hogy az ember mobilitását fokozza. Így a BFGoodrich közreműködött az 1909-ben Reims-ben megrendezett első nemzetközi repüléstechnikai versenyen elért 75 km/órás sebességi rekordban is, a Curtiss Aeroplane Corporation gépén. Charles Lindbergh Spirit Of Saint Louis nevű, az Atlanti-óceánt elsőként átszelő repülőgépe BFGoodrich gumiabroncsokkal volt felszerelve.
A gumiabroncs fejlesztésben a BFGoodrich sok mindenben az elsőnek mondhatja magát:
1947: Az első tömlő nélküli gumiabroncs amerikai járművekhez.
1965: Az első amerikai radiál gumiabroncs: a Lifesaver
1967: Az első gumiabroncs, amely leeresztett állapotban is képes gördülni.
1972: A BFGoodrich bevezeti a radiálvázas abroncsokat Észak-Amerikában, míg más gyártók továbbra is övesdiagonál abroncsokat fejlesztenek.
1999: Az első színes futófelületű gumiabroncs: a Scorcher T/A
2002: Az első 24 hüvelykes abroncs 4x4 járműhöz
A BFGoodrich története szorosan kapcsolódik az autóversenyzéshez. A márka gyűjteménye az autóversenyzés területén jelenleg nem kevesebb mint 200 címet tartalmaz különböző amerikai off-road versenyek kapcsán, 24 győzelmet a Baja 1000-ről, 10 egymást követő címet a FIA Rally Világbajnokságról, ezenkívül zsinórban nyolcszor volt sikeres a Dakaron, utoljára 2012-ben a Minivel versenyző Stéphane Peterhansellel. A márka meghatározó szereplője számos helyi versenynek is, például Észak-Amerikában, ahol a BFGoodrich abroncsok minősége igen változatos felületeken mutatkozik meg, legyen az homokos, sziklás vagy akár aszfaltozott, ami bizonyítja a BFGoodrich termékek hihetetlen sokoldalúságát.
A BFGoodrich gumabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.