BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3 315/70 R17

BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3

315/70 R17
121 (1450 kg/kerék)
Q (160 km/óra)
négyévszakos terepjáró durva terep
155 334 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3 egyéb méretek

MéretÁr 
245/70 R1689 990 Ft-tólVásárlás
255/65 R17105 137 Ft-tólVásárlás
255/70 R1698 643 Ft-tólVásárlás
265/60 R18111 406 Ft-tólVásárlás
265/70 R16101 243 Ft-tólVásárlás
285/75 R16120 740 Ft-tólVásárlás
29/9 R1488 999 Ft-tólVásárlás
30/10 R1593 607 Ft-tólVásárlás
305/55 R20164 220 Ft-tólVásárlás
305/60 R18149 960 Ft-tólVásárlás
32/10 R14108 657 Ft-tólVásárlás
33/10.5 R1594 772 Ft-tólVásárlás
37/12.5 R17148 841 Ft-tólVásárlás
37/12.5 R18164 487 Ft-tólVásárlás

BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM3 információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A Mud-Terrain T/A® KM3 egy "muszáj" felszerelés az off-road szerelmeseinek extrém viszonyok között.

Sárban és laza talajon 5%-kal nagyobb húzóerőt jelent az új, "talaj-támadó" futófelületi mintázat. A masszív futófelületi blokkok arra lettek kifejlelsztve, hogy bármilyen szögben haladva, az abroncs erősen kapaszkodjon a talajba, a sár elvezető csatornák pedig úgy tömörítik a sarat, hogy a húzóerő folyamatos legyen.

Akár a Föld legnehezebb terepén is haladhatunk, az újonnan kifejlesztett Krawl-TEK összetevőnek köszönhetően az abroncs biztosan kapaszkodik a sziklás és sima talajba. Amikor a talajviszonyok megkövetelik az un. "aired-down" vezetést, alacsonyabb keréknyomásnál a mintázat elősegíti a tereptárgyak könnyebb ölelését.

A CoreGard Max technológiával erősített oldalfal lehetővé teszi, hogy Ön olyan utakon autózzon, amiről más csak álmodik. A speciális összetevők megvédik az abroncs futófelületét és oldalfalát az éles tereptárgyak okozta sérülésektől.


További BFGoodrich négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

BFGoodrich információk

BFGoodrichA BFGoodrich az észak-amerikai Ohio államból, Akronból származik, a Michelin csoport középkategóriás terméke.

A BFGoodrich kínálata

A gyártó széles körben kínál személyautó, 4x4 és haszongépjármű abroncsokat.

A BFGoodrich középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

Mivel a legtöbb termékük Észak-Amerikában kerül értékesítésre ezért a gyárak jórésze is ezen a kontinensen van. Kanadától Mexikóig 21 gyárban készülnek BFGoodrich abroncsok, 23 000 ember foglalkoztatásával. A világ további 19 országában 74 gyárban készül még BFGoodrich gumiabroncs.

Tulajdonos

1990-től a Michelin csoport tagja.

A BFGoodrich története

Minden 1870-ben kezdődött, Dr. Benjamin Franklin Goodrich zseniális inspirációjával, aki helyi befektetők támogatásával megalapította az első gumiabroncsgyárat Észak-Amerikában, egészen pontosan az Ohio állambeli Akronban. A teljesítmény már akkor a márka génjeiben volt, és ennek jegyében hozta létre Charles Cross Goodrich, Benjamin fia az Egyesült Államok első kutatóközpontját. A BFG már 1903-tól azzal tűnik ki, hogy ő szállíthatja a Ford A modell — az észak-amerikai kontinenst keletről nyugatra elsőként átszelő automobil — abroncsait. Akkoriban a repülőszerkezetek alkotói sem pihentek, és a BFG ebben is meglátta a lehetőséget, hogy az ember mobilitását fokozza. Így a BFGoodrich közreműködött az 1909-ben Reims-ben megrendezett első nemzetközi repüléstechnikai versenyen elért 75 km/órás sebességi rekordban is, a Curtiss Aeroplane Corporation gépén. Charles Lindbergh Spirit Of Saint Louis nevű, az Atlanti-óceánt elsőként átszelő repülőgépe BFGoodrich gumiabroncsokkal volt felszerelve.

A gumiabroncs fejlesztésben a BFGoodrich sok mindenben az elsőnek mondhatja magát:

1947: Az első tömlő nélküli gumiabroncs amerikai járművekhez.

1965: Az első amerikai radiál gumiabroncs: a Lifesaver

1967: Az első gumiabroncs, amely leeresztett állapotban is képes gördülni.

1972: A BFGoodrich bevezeti a radiálvázas abroncsokat Észak-Amerikában, míg más gyártók továbbra is övesdiagonál abroncsokat fejlesztenek.

1999: Az első színes futófelületű gumiabroncs: a Scorcher T/A

2002: Az első 24 hüvelykes abroncs 4x4 járműhöz

Motorsport

A BFGoodrich története szorosan kapcsolódik az autóversenyzéshez. A márka gyűjteménye az autóversenyzés területén jelenleg nem kevesebb mint 200 címet tartalmaz különböző amerikai off-road versenyek kapcsán, 24 győzelmet a Baja 1000-ről, 10 egymást követő címet a FIA Rally Világbajnokságról, ezenkívül zsinórban nyolcszor volt sikeres a Dakaron, utoljára 2012-ben a Minivel versenyző Stéphane Peterhansellel. A márka meghatározó szereplője számos helyi versenynek is, például Észak-Amerikában, ahol a BFGoodrich abroncsok minősége igen változatos felületeken mutatkozik meg, legyen az homokos, sziklás vagy akár aszfaltozott, ami bizonyítja a BFGoodrich termékek hihetetlen sokoldalúságát.

Garancia

A BFGoodrich gumabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×