Méret | Ár | |
215/65 R17 | Vásárlás | |
225/55 R18 | Vásárlás | |
225/65 R17 | Vásárlás | |
225/75 R16 | Vásárlás | |
235/55 R19 | Vásárlás | |
235/60 R18 | Vásárlás | |
245/50 R20 | Vásárlás | |
245/65 R17 | Vásárlás | |
245/70 R16 | Vásárlás | |
245/75 R16 | Vásárlás | |
255/65 R17 | Vásárlás | |
255/70 R18 | Vásárlás | |
255/75 R17 | Vásárlás | |
265/50 R20 | Vásárlás | |
265/60 R18 | Vásárlás | |
265/70 R17 | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi
A BFGoodrich Trail-Terrain T/A négyévszakos abroncsot a tartósságra tervezték. Az optimalizált futófelületi mintázat, az egymáshoz kapcsolódó 3D bordák hihetetlen stabilitást biztosítanak az abroncs teljes élettartamában. Mindemellett halk és kényelmes autózást tesz lehetővé. 3PMSF jelöléssel van ellátva, így téli körülmények között sem érhet meglepetés. Az abroncs masszívan ellenáll a forgácsolódásnak és a kavicsok okozta gyötrésnek is. A fogazott váll rész segítségével a tapadás és vonóerő is megmarad sáros úton is, anélkül, hogy a zaj jobban beszűrődne.
A BFGoodrich az észak-amerikai Ohio államból, Akronból származik, a Michelin csoport középkategóriás terméke.
A gyártó széles körben kínál személyautó, 4x4 és haszongépjármű abroncsokat.
A BFGoodrich középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
Mivel a legtöbb termékük Észak-Amerikában kerül értékesítésre ezért a gyárak jórésze is ezen a kontinensen van. Kanadától Mexikóig 21 gyárban készülnek BFGoodrich abroncsok, 23 000 ember foglalkoztatásával. A világ további 19 országában 74 gyárban készül még BFGoodrich gumiabroncs.
1990-től a Michelin csoport tagja.
Minden 1870-ben kezdődött, Dr. Benjamin Franklin Goodrich zseniális inspirációjával, aki helyi befektetők támogatásával megalapította az első gumiabroncsgyárat Észak-Amerikában, egészen pontosan az Ohio állambeli Akronban. A teljesítmény már akkor a márka génjeiben volt, és ennek jegyében hozta létre Charles Cross Goodrich, Benjamin fia az Egyesült Államok első kutatóközpontját. A BFG már 1903-tól azzal tűnik ki, hogy ő szállíthatja a Ford A modell — az észak-amerikai kontinenst keletről nyugatra elsőként átszelő automobil — abroncsait. Akkoriban a repülőszerkezetek alkotói sem pihentek, és a BFG ebben is meglátta a lehetőséget, hogy az ember mobilitását fokozza. Így a BFGoodrich közreműködött az 1909-ben Reims-ben megrendezett első nemzetközi repüléstechnikai versenyen elért 75 km/órás sebességi rekordban is, a Curtiss Aeroplane Corporation gépén. Charles Lindbergh Spirit Of Saint Louis nevű, az Atlanti-óceánt elsőként átszelő repülőgépe BFGoodrich gumiabroncsokkal volt felszerelve.
A gumiabroncs fejlesztésben a BFGoodrich sok mindenben az elsőnek mondhatja magát:
1947: Az első tömlő nélküli gumiabroncs amerikai járművekhez.
1965: Az első amerikai radiál gumiabroncs: a Lifesaver
1967: Az első gumiabroncs, amely leeresztett állapotban is képes gördülni.
1972: A BFGoodrich bevezeti a radiálvázas abroncsokat Észak-Amerikában, míg más gyártók továbbra is övesdiagonál abroncsokat fejlesztenek.
1999: Az első színes futófelületű gumiabroncs: a Scorcher T/A
2002: Az első 24 hüvelykes abroncs 4x4 járműhöz
A BFGoodrich története szorosan kapcsolódik az autóversenyzéshez. A márka gyűjteménye az autóversenyzés területén jelenleg nem kevesebb mint 200 címet tartalmaz különböző amerikai off-road versenyek kapcsán, 24 győzelmet a Baja 1000-ről, 10 egymást követő címet a FIA Rally Világbajnokságról, ezenkívül zsinórban nyolcszor volt sikeres a Dakaron, utoljára 2012-ben a Minivel versenyző Stéphane Peterhansellel. A márka meghatározó szereplője számos helyi versenynek is, például Észak-Amerikában, ahol a BFGoodrich abroncsok minősége igen változatos felületeken mutatkozik meg, legyen az homokos, sziklás vagy akár aszfaltozott, ami bizonyítja a BFGoodrich termékek hihetetlen sokoldalúságát.
A BFGoodrich gumabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.