Dunlop Grandtrek Touring A/S 235/50 R19

Dunlop Grandtrek Touring A/S

235/50 R19
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
M+S MO
négyévszakos terepjáró közúti
D
C
71
60 578 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelt ajánlat

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
58 382 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro+
Teszteredmények:

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
62 861 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro EV

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
négyévszakos terepjáró közúti
C
B
71
70 795 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2 SUV
Teszteredmények:

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
VOL XL
72 042 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2
Teszteredmények:

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
W (270 km/óra)
FR XL
74 347 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Continental AllSeasonContact 2
Teszteredmények:

235/50 R19
99 (775 kg/kerék)
T (190 km/óra)
+ ELT
74 550 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Cinturato All Season SF2
Teszteredmények:

Dunlop Grandtrek Touring A/S információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Dunlop Grandtrek Touring A/S nagy teljesítményű szabadidő-autókhoz fejlesztett négy évszakos gumiabroncs.

Kiváló teljesítményt nyújt egész évben – a nyári napsütéstől az erős havazásig minden időben. A különleges polimerkeverékből készült Grandtrek Touring A/S a nyári magas és a téli alacsony hőmérséklet mellett is jó tapadást biztosít.

A Grandtrek Touring A/S merev vállfelülete különleges tapadást biztosít, amikor az egyenes útszakaszról behajt a kanyarba.

A futófelület kialakítása minden időjárási körülmény esetén könnyű irányíthatóságot és kényelmes vezetést biztosít.

További Dunlop négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


Dunlop SP 44 J

Dunlop SP 44 J (durva terep)


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×