Dunlop SP Sport Blu Response

Dunlop SP Sport Blu Response

Méret Ár 
175/65 R15
84 H *
84
H
*
39 498 Ft
185/55 R15
82 H
82
H
34 765 Ft
185/60 R15
84 H
84
H
30 140 Ft
185/65 R15
88 H
88
H
31 443 Ft
195/45 R16
84 V MFS XL
84
V
MFS XL
31 990 Ft
195/50 R15
82 H MFS
82
H
MFS
23 990 Ft
195/50 R16
84 V MFS
84
V
MFS
42 824 Ft
195/55 R15
85 H
85
H
32 990 Ft
195/55 R15
85 V
85
V
38 726 Ft
195/55 R16
87 H
87
H
32 990 Ft
195/55 R16
91 V XL
91
V
XL
42 631 Ft
195/60 R15
88 H
88
H
27 990 Ft
195/65 R15
91 H
91
H
27 211 Ft
195/65 R15
91 V
91
V
27 960 Ft
205/50 R17
89 V
89
V
44 267 Ft
205/50 R17
93 W XL
93
W
XL
45 104 Ft
205/55 R16
91 H
91
H
30 044 Ft
205/55 R16
91 W
91
W
32 887 Ft
205/55 R17
95 V XL
95
V
XL
45 785 Ft
205/55 R17
95 Y J XL
95
Y
J XL
55 971 Ft
205/60 R15
91 V
91
V
38 214 Ft
205/60 R16
92 H
92
H
34 991 Ft
215/50 R17
95 V XL
95
V
XL
45 072 Ft
215/50 R17
95 W XL
95
W
XL
45 903 Ft
215/55 R16
97 H XL
97
H
XL
40 991 Ft
215/55 R16
93 V
93
V
45 944 Ft
215/60 R16
99 H XL
99
H
XL
43 990 Ft
215/60 R16
95 V
95
V
49 284 Ft
215/60 R16
99 V XL
99
V
XL
50 519 Ft
225/50 R17
98 V MFS XL
98
V
MFS XL
39 990 Ft
225/50 R17
98 W MFS XL
98
W
MFS XL
42 990 Ft
225/55 R16
95 V
95
V
44 991 Ft
225/60 R16
102 W XL
102
W
XL
62 071 Ft

Dunlop SP Sport Blu Response információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop Sport Bluresponse közép- és felső kategóriás autókra optimalizált nyári gumiabroncs.

Sport BluResponse alacsony légellenállású kialakítást és alacsony hőképződésű futókeveréket alkalmaz, így gördülő ellenállása 30%-kal kedvezőbb, mint elődeié.* Ennek eredménye pedig az évi 100 euróval kisebb üzemanyagköltség.**

A Sport BluResponse polimer futókeverék révén biztosít jobb tapadást és kezelhetőséget a nedves utakon. Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítményt nyújt egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásával szemben ellenállóbb.

A zárt vállmintaárkok csökkentik a zajkibocsátást, ezáltal halkabb és kényelmesebb vezetést eredményezve.

A Dunlop innovatív Short Braking fékező blokkjai csökkentik a fékutat nedves és száraz utakon. Tervezésekor a hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását

(* A versenytársi átlaghoz mérten 2,8 méterrel kedvezőbb nedves féktávolság és 3 méterrel kedvezőbb száraz féktávolság.

** Üzemanyag-takarékos kialakítás: elődjénél 30%-kal kedvezőbb.)

Dunlop SP Sport Blu Response teszt

202320222019201820172016201520142013Átlag: 94%; Tesztek száma: 16

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×