Fulda Conveo Tour 2 195/ R14

Fulda Conveo Tour 2

195/ R14
106 (950 kg/kerék)
S (180 km/óra)
C PR8
41 355 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Fulda Conveo Tour 2 egyéb méretek

MéretÁr 
195/60 R1637 109 Ft-tólVásárlás
195/70 R1534 158 Ft-tólVásárlás
205/65 R1640 912 Ft-tólVásárlás
205/70 R1536 824 Ft-tólVásárlás
205/75 R1640 556 Ft-tólVásárlás
215/65 R1642 313 Ft-tólVásárlás
215/70 R1539 105 Ft-tólVásárlás
225/65 R1645 905 Ft-tólVásárlás
225/75 R1656 126 Ft-tólVásárlás
235/65 R1651 328 Ft-tólVásárlás

Fulda Conveo Tour 2 információ

Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi

A Fulda Conveo Tour 2 egy tartós, üzemanyag-takarékos nyári kisteherautó abroncs, amely kiváló teljesítményt nyújt nedves útfelületen.

A Conveo Tour 2 kifejezetten kisteherautók számára készült új, továbbfejlesztett abroncs. Hosszú élettartamú és üzemanyag-takarékos abroncs, amely kiválóan ellenáll a vízen futás jelenségnek.

Német csúcstechnológia, és kiváló ár-érték arány jellemzi.

A legújabb generációs Fulda gumiabroncsok a legszélesebb körű igényeket is kielégítik. Minden gumiabroncs tervezésénél három fő szempontot tartanak szem előtt:

  • IRÁNYÍTÁS Magabiztos kormányozhatóság száraz és nedves úton egyaránt
  • MINŐSÉG Német mérnöki precizitás és tapasztalat
  • GAZDASÁGOSSÁG Pénztárcabarát, üzemanyag-hatékony gumiabroncsok

Az új EcoTred számos rovátkát, légkamrát és sugárirányú árkot tartalmaz, melyek csökkentik a futófelület deformálódását, és növelik az üzemanyag-takarékosságot.

Robusztus felépítése az optimalizált mélyedéseknek köszönhetően javítja az abroncs tartósságát.

A többszörös AquaFlow barázdák 3 extra nagyméretű körbefutó barázdából állnak, melyek garantálják a jobb vízelvezetést.

Fulda Conveo Tour 2 teszt

2019Átlag: 25%; Tesztek száma: 1

További nyári gumi tesztek

További Fulda nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Fulda információk

FuldaA Fulda középkategóriás gumiabroncs márka Németországból. A Goodyear csoport kiváló minőségű terméke.

A Fulda kínálata

A Fulda egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a haszongépjárműig.

A Fulda középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasái adatok

13 európai gyárában nagyságrendileg 1800 dolgozót foglalkoztat és mintegy 8 millió abroncsot gyárt évente, melyek 28 európai országban kerülnek forgalomba.

Tulajdonos

1966 óta a Goodyear cégcsoport kiemelkedő tagja.

A Fulda története

A Fulda vállalatot 1900-ban alapította két üzletember, Gustav Becker és Moritz Hasenclever a Fulda nevű német városban. Fontos dátum 1901, amikor a cég belefogott egy sor gumitermék gyártásába. Az első abroncsok még motor nélküli járművekhez, például lovas szekerekhez és babakocsikhoz készültek. Kerékpárokhoz, valamint gépjárművekhez – például gépkocsikhoz és motorkerékpárokhoz – 1906-ban kezdődött meg a gumiabroncsok gyártása. Egy év elteltével már ez lett a fő tevékenységük. 1910-ben indult egy szélesebb abroncskínálat – számos felhasználási célra készített 10 különböző kerékpárabroncs – gyártása. A Fulda annyira biztos volt a kerékpárabroncsai minőségében, hogy 1 éves jótállást vállalt minden eladott darabra. A híres Fulda Diadem típus gyorsan a legjobban fogyó kerékpárabroncsukká vált. A tehergépjárművekre való Sembusto gumiabronccsal folytattódott a gépjárművekhez készülő abroncsok fejlesztése: ennek a típusnak a felnijében már acélrugók voltak a párnázottság növelése érdekében. Az I. világháború után abbamaradt a műszaki gumitermékek előállítása és már “csak” gumiabroncsot készítettek. 1921-ben került bemutatásra a Fulda Riesenkissenreifen (nagy párnaabroncs), amely szabadalmaztatott technológiájával jobban elnyelte az úthibák ütéseit, így a teherautók sokkal nagyobb átlagos sebességet érhettek el. Ezzel az újítással vezető teherautó-abroncsgyártóvá vált Európában, és más abroncsgyártók, például a Continental és a Dunlop, licenc alapján készítettek abroncsokat ugyanezzel a technológiával. Ezt követte 1925-ben a Fulda Parabel teherautó-abroncs, egy teljesen gumiból készült abroncs, amelynek belsejében légkamra volt és ezzel megalkották a világ első „állandó nyomású” teherautó-abroncáta. 1929-ben a vállalat áttért a tömör gumiabroncsok gyártásáról a felfújható abroncsokra, első típusa a Fulda Elastic teherautó-abroncs volt. 1933-ban a Fulda betört a luxusautók piacára is. A Berlin Motor Show-n bemutatták a felső kategóriás személygépkocsikhoz tervezett fehér oldalfalú abroncsukat. A második világháborúban a Fulda hatalmas áldozatokat szenvedett el: gyáraik szinte teljesen elpusztultak a légitámadásokban. A háború utáni évek az újjáépítés időszakát jelentették, az újból megnyitott Fulda üzemek kezdetben ipari gumiárukat gyártottak, valamint gumiabroncsok és tömlők javítására szolgáló termékeket. A Fulda gumiabroncsok gyártása csak 1946-ban indulhatott meg ismét. Az első Fulda téli gumiabroncs a nemzetközi M+S (mud and snow – sár és hó) jelöléssel legördült a futószalagról 1952-ben. 1954-ben látott napvilágot az első Fulda motorkerékpár-abroncs, a Rasant, és a következő évben a vállalat beköltözött egy újonnan épített irodaházba, mely Fulda városának legmagasabb épülete volt akkoriban. (A Fulda székelye jelenleg is itt van.) Nem sokkal később újabb áttörést következett és a Fulda első személyautókra való tömlő nélküli abroncsa is forgalomba került. 1966-ban a vállalatot felvásárolta a Goodyear, az ohiói Akronban működő, amerikai abroncsgyártó vállalat. A Fulda örömmel csatlakozott a Goodyear családhoz, amely a minőségi gumiabroncsok egyik legnagyobb gyártója a világon. Még ugyanebben az évtizedben a Fulda lett az egyetlen olyan gumiabroncsgyártó, amely abroncsokat szállíthatott a híres Mercedes-Benz 600 Pullman modellhez – a 10 tonnás páncélozott változathoz speciális abroncsokra volt szükség. A hatvanas évek végén piacra került a Fulda Spectral –az első üvegszál-öves gumiabroncs. 1972-ben megszületett az első acélöves Fulda személygépkocsi-gumiabroncs, a Rasant, melyet egy évvel később a Kristall Winter követett, amely az első nem szöges, téli acélradiál abroncs. 1978-ban megjelent az Y2000 modell, az első kiváló teljesítményű, alacsony H/B arányszámú abroncs (“peresség” : Százalékos érték, amely az abroncs szélességének és keresztmetszetének arányát jelenti. ), amely hamarosan piacvezetővé vált a kategóriájában. 1985-ben megjelent az utakon az első Fulda Show Truck: ez a színpadtechnikával és audiovizuális berendezésekkel felszerelt jármű a Fulda termékcsaládot mutatta be az Európa-szerte tartott autós rendezvényeken, és máig emlékezetes jelképe a Fulda márkának. A 80-as évek végén megérkezett az első terepre tervezett gumiabroncsuk is, a Fulda Campo 4x4. Az ezredforduló mérföldkő volt a Fulda számára, mivel ekkor ünnepelték fennállásuk centenáriumát.

Garancia

A Fulda gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástóll számított 3 év garanciát vállal.


×