Fulda Kristall Control HP2 255/40 R19

Fulda Kristall Control HP2

255/40 R19
100 (800 kg/kerék)
V (240 km/óra)
FP XL
téli személyautó
C
C
73
68 062 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelt ajánlat

255/40 R19
100 (800 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
72
29 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake Z-507
Teszteredmények:

Fulda Kristall Control HP2 egyéb méretek

MéretÁr 
195/45 R1632 990 Ft-tólVásárlás
205/45 R1739 990 Ft-tólVásárlás
205/60 R1634 102 Ft-tólVásárlás
215/40 R1740 991 Ft-tólVásárlás
235/40 R1854 794 Ft-tólVásárlás
245/40 R1851 218 Ft-tólVásárlás

Fulda Kristall Control HP2 információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

A Fulda új téli gumiabroncsa a 2016/2017-es szezonra. A Fulda Kristall Control HP mintázat felváltja a Kristall Control HP típust.

Nagy teljesítményű gumiabroncs a legzordabb téli útviszonyokhoz azoknak a sofőröknek akik nem szeretnének prémium árat fizetni egy magas minőségű, megbízható teljesítményt nyújtó gumiabroncsért.

  • Kiváló irányíthatóság havon

Snow Catcher Technológia - A középen futó barázdák kapcsolódó hálózata menet közben összegyűjti a havat, így a gumiabroncs mély hóban is megőrzi gördülőképességét. (ábra 1.)

  • Kiváló teljesítmény a száraz téli utakon

3D buboréklamellák - A futófelület felső részén található egyenes barázdák nagyobb gumifelületet tesznek lehetővé. Ez a 3D buboréklamellákkal együtt erősebb blokkokat eredményez, amely száraz utakon javítja az irányíthatóságot. (ábra 2.)

  • Kiváló irányíthatóság nedves téli utakon

A téli polimerkeveréknek és több AquaFlow barázdának köszönhetően az új Fulda Kristall Control HP2 hatékonyan vezeti el a vizet. (ábra 3.)

  • Magas futásteljesítmény

Az egyenletes nyomáselosztású, optimalizált formájú érintkezőfelület egyenletes kopást biztosít. (ábra 4.)

  • Alacsony üzemanyag-fogyasztás

A mesterséges keveréktechnológia és kis tömegű kialakítás rendkívül kedvező üzemanyag-fogyasztást eredményez. (ábra 5.)

  • Kiváló irányíthatóság havon - Snow Catcher Technológia (ábra 1.)
    Kiváló irányíthatóság havon - Snow Catcher Technológia (ábra 1.)
  • Kiváló teljesítmény a száraz téli utakon - 3D buboréklamellák (ábra 2.)
    Kiváló teljesítmény a száraz téli utakon - 3D buboréklamellák (ábra 2.)
  • Kiváló irányíthatóság nedves téli utakon - AquaFlow barázdák (ábra 3.)
    Kiváló irányíthatóság nedves téli utakon - AquaFlow barázdák (ábra 3.)
  • Magas futásteljesítmény (ábra 4.)
    Magas futásteljesítmény (ábra 4.)
  • Alacsony üzemanyag-fogyasztás (ábra 5.)
    Alacsony üzemanyag-fogyasztás (ábra 5.)

Fulda Kristall Control HP2 teszt

További téli gumi tesztek

Fulda Kristall Control HP2 hírek

Téli gumi teszt 2021: Itt vannak a legjobbak
A nagy európai autoklubbok minden évben kiválasztanak egy-két népszerű gumiabron...

További Fulda téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Fulda információk

FuldaA Fulda középkategóriás gumiabroncs márka Németországból. A Goodyear csoport kiváló minőségű terméke.

A Fulda kínálata

A Fulda egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a haszongépjárműig.

A Fulda középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasái adatok

13 európai gyárában nagyságrendileg 1800 dolgozót foglalkoztat és mintegy 8 millió abroncsot gyárt évente, melyek 28 európai országban kerülnek forgalomba.

Tulajdonos

1966 óta a Goodyear cégcsoport kiemelkedő tagja.

A Fulda története

A Fulda vállalatot 1900-ban alapította két üzletember, Gustav Becker és Moritz Hasenclever a Fulda nevű német városban. Fontos dátum 1901, amikor a cég belefogott egy sor gumitermék gyártásába. Az első abroncsok még motor nélküli járművekhez, például lovas szekerekhez és babakocsikhoz készültek. Kerékpárokhoz, valamint gépjárművekhez – például gépkocsikhoz és motorkerékpárokhoz – 1906-ban kezdődött meg a gumiabroncsok gyártása. Egy év elteltével már ez lett a fő tevékenységük. 1910-ben indult egy szélesebb abroncskínálat – számos felhasználási célra készített 10 különböző kerékpárabroncs – gyártása. A Fulda annyira biztos volt a kerékpárabroncsai minőségében, hogy 1 éves jótállást vállalt minden eladott darabra. A híres Fulda Diadem típus gyorsan a legjobban fogyó kerékpárabroncsukká vált. A tehergépjárművekre való Sembusto gumiabronccsal folytattódott a gépjárművekhez készülő abroncsok fejlesztése: ennek a típusnak a felnijében már acélrugók voltak a párnázottság növelése érdekében. Az I. világháború után abbamaradt a műszaki gumitermékek előállítása és már “csak” gumiabroncsot készítettek. 1921-ben került bemutatásra a Fulda Riesenkissenreifen (nagy párnaabroncs), amely szabadalmaztatott technológiájával jobban elnyelte az úthibák ütéseit, így a teherautók sokkal nagyobb átlagos sebességet érhettek el. Ezzel az újítással vezető teherautó-abroncsgyártóvá vált Európában, és más abroncsgyártók, például a Continental és a Dunlop, licenc alapján készítettek abroncsokat ugyanezzel a technológiával. Ezt követte 1925-ben a Fulda Parabel teherautó-abroncs, egy teljesen gumiból készült abroncs, amelynek belsejében légkamra volt és ezzel megalkották a világ első „állandó nyomású” teherautó-abroncáta. 1929-ben a vállalat áttért a tömör gumiabroncsok gyártásáról a felfújható abroncsokra, első típusa a Fulda Elastic teherautó-abroncs volt. 1933-ban a Fulda betört a luxusautók piacára is. A Berlin Motor Show-n bemutatták a felső kategóriás személygépkocsikhoz tervezett fehér oldalfalú abroncsukat. A második világháborúban a Fulda hatalmas áldozatokat szenvedett el: gyáraik szinte teljesen elpusztultak a légitámadásokban. A háború utáni évek az újjáépítés időszakát jelentették, az újból megnyitott Fulda üzemek kezdetben ipari gumiárukat gyártottak, valamint gumiabroncsok és tömlők javítására szolgáló termékeket. A Fulda gumiabroncsok gyártása csak 1946-ban indulhatott meg ismét. Az első Fulda téli gumiabroncs a nemzetközi M+S (mud and snow – sár és hó) jelöléssel legördült a futószalagról 1952-ben. 1954-ben látott napvilágot az első Fulda motorkerékpár-abroncs, a Rasant, és a következő évben a vállalat beköltözött egy újonnan épített irodaházba, mely Fulda városának legmagasabb épülete volt akkoriban. (A Fulda székelye jelenleg is itt van.) Nem sokkal később újabb áttörést következett és a Fulda első személyautókra való tömlő nélküli abroncsa is forgalomba került. 1966-ban a vállalatot felvásárolta a Goodyear, az ohiói Akronban működő, amerikai abroncsgyártó vállalat. A Fulda örömmel csatlakozott a Goodyear családhoz, amely a minőségi gumiabroncsok egyik legnagyobb gyártója a világon. Még ugyanebben az évtizedben a Fulda lett az egyetlen olyan gumiabroncsgyártó, amely abroncsokat szállíthatott a híres Mercedes-Benz 600 Pullman modellhez – a 10 tonnás páncélozott változathoz speciális abroncsokra volt szükség. A hatvanas évek végén piacra került a Fulda Spectral –az első üvegszál-öves gumiabroncs. 1972-ben megszületett az első acélöves Fulda személygépkocsi-gumiabroncs, a Rasant, melyet egy évvel később a Kristall Winter követett, amely az első nem szöges, téli acélradiál abroncs. 1978-ban megjelent az Y2000 modell, az első kiváló teljesítményű, alacsony H/B arányszámú abroncs (“peresség” : Százalékos érték, amely az abroncs szélességének és keresztmetszetének arányát jelenti. ), amely hamarosan piacvezetővé vált a kategóriájában. 1985-ben megjelent az utakon az első Fulda Show Truck: ez a színpadtechnikával és audiovizuális berendezésekkel felszerelt jármű a Fulda termékcsaládot mutatta be az Európa-szerte tartott autós rendezvényeken, és máig emlékezetes jelképe a Fulda márkának. A 80-as évek végén megérkezett az első terepre tervezett gumiabroncsuk is, a Fulda Campo 4x4. Az ezredforduló mérföldkő volt a Fulda számára, mivel ekkor ünnepelték fennállásuk centenáriumát.

Garancia

A Fulda gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástóll számított 3 év garanciát vállal.


×