Evolúció a nagyobb teljesítményért, időjárástól függetlenül!
Az optimális teljesítmény érdekében az iON FlexClimate kitolja a kompromisszumok határait. Az iON FlexClimate kifejezetten elektromos járművekhez készült, viszont ötvözi mindkét járműfajtához készül abroncsok legjobb tulajdonságait.
Növelni kell a gumiabroncs keménységét, hogy elbírja az elektromos autók tömegét. A Grip Boost technológia növeli a keménységet a kanyarodásokhoz az elektromos autók jobb úttartása érdekében.
Az iON FlexClimate esetén a legfejlettebb anyagból, Aramidból készült szálakkal együtt az övbetét javítja a kormányzási teljesítményt, és fenntartja a gumiabroncs optimális alakját nagy sebességű vezetés mellett is.
A fejlett vegyületeknek és az Opti Cure technológiának köszönhetően az iON FlexClimate érte el a legjobb teljesítményt az alacsony gördülési ellenállás területén, mely minden tekintetben egyformán javítja az abroncsot.
Az elektromos járművekre szerelt abroncsok az egyenetlen kopás miatt körülbelül 20%-kal gyorsabban elkopnak, mint a belső égésű motorral hajtott járművek esetén. Az iON FlexClimate egyenletes nyomást biztosít érintkezéskor, mivel az egyenletes lekerekítést biztosító technológia optimalizálja az érintkező felület szerkezetét. Az iON FlexClimate hosszabb használatot és ritkább cserét biztosít.
Az abroncs belső részében lévő zajelnyelő anyag miatt a belső üreg rezgése miatt keletkező zaj akár 6 dBA-ra is csökken.
Alacsonyabb futófelületi zaj haladás közben (max. 1 dBA-val) anélkül, hogy a száraz/nedves teljesítmény tekintetében kompromisszumot kellene kötni, mivel a középső csatorna és a cikcakkos merevítő gondoskodik a merevségről.
Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
Az iON Flexclimate (és SUV) kitolja a teljesítmény határokat az optimális menettulajdonságok elérése érdekében. Az iON Flexclimate (és SUV) mintázatot kifejezetten elektromos autós igényekre szabták, de ezen túl rendelkezik a téli és nyári mintázatok pozitív tulajdonságaival is.
A 3D-s egymásba kapaszkodó alakzáró lamellák a futófelület középső részén helyezkednek el, így gondoskodnak az abroncs optimális alakjáról. Ez segíti a kiváló tapadást száraz és vizes útfelületen, valamint kisebb hó esetén.
Erős tapadást biztosít vizes felületen a magas koncentrációjú szilika és az új környezetbarát anyagok kombinációjának köszönhetően.
A megnövelt lamellasűrűség a 2 az 1-ben lamellablokkoknak köszönhetően javítja a havas teljesítményt.
A hajlított mintaárok a futófelület alatti hó tömörítésével javítja a havas tapadást.
Az abroncs megnövelt merevsége azért lényeges, hogy megbírkozhasson az elektomos jármű nagyobb tömegével. A Grip Boost technológia növeli a kanyarstabilitást, így javítja a kezelhetőséget.
A megerősített övbetét egy speciális szövet - az Aramid -felhasználásával készült, ami jelentősen javítja a kanyarvételi teljesítményt és optimális tapadási felületet biztosít nagy sebesség mellett is.
Az iON Flexclimate (és SUV) a legjobb gördülési ellenállási értékelést kapta a fejlett keverék készítésieljárásnak és az Opti Cure vulkanizálási technológiának köszönhetően, amely az abroncs minden részét egységes hővel kezeli.
Az elektromos járművekre szerelt abroncsok általában 20%-kal gyorsabban és rendellenesen kopnak, a belső égésű motorral szerelt járművekkel összehasonlítva. Az iON Flexclimate (és SUV) egyenletesen osztja el a nyomást a tapadási felületen, így magasabb futásteljesítményt biztosít.
Az elektromosmotorok szinte teljesen zajmentesek, ezáltal a vezető több zajt hall az abroncsok irányából. A Hankook Sound AbsorberTM, alkalmazásával az iONFlexclimate (ésSUV) csöndeséskellemes autózást biztosít minden sebességtartományban.