Evolúció a nagyobb teljesítményért, időjárástól függetlenül!
Az optimális teljesítmény érdekében az iON FlexClimate kitolja a kompromisszumok határait. Az iON FlexClimate kifejezetten elektromos járművekhez készült, viszont ötvözi mindkét járműfajtához készül abroncsok legjobb tulajdonságait.
Növelni kell a gumiabroncs keménységét, hogy elbírja az elektromos autók tömegét. A Grip Boost technológia növeli a keménységet a kanyarodásokhoz az elektromos autók jobb úttartása érdekében.
Az iON FlexClimate esetén a legfejlettebb anyagból, Aramidból készült szálakkal együtt az övbetét javítja a kormányzási teljesítményt, és fenntartja a gumiabroncs optimális alakját nagy sebességű vezetés mellett is.
A fejlett vegyületeknek és az Opti Cure technológiának köszönhetően az iON FlexClimate érte el a legjobb teljesítményt az alacsony gördülési ellenállás területén, mely minden tekintetben egyformán javítja az abroncsot.
Az elektromos járművekre szerelt abroncsok az egyenetlen kopás miatt körülbelül 20%-kal gyorsabban elkopnak, mint a belső égésű motorral hajtott járművek esetén. Az iON FlexClimate egyenletes nyomást biztosít érintkezéskor, mivel az egyenletes lekerekítést biztosító technológia optimalizálja az érintkező felület szerkezetét. Az iON FlexClimate hosszabb használatot és ritkább cserét biztosít.
Az abroncs belső részében lévő zajelnyelő anyag miatt a belső üreg rezgése miatt keletkező zaj akár 6 dBA-ra is csökken.
Alacsonyabb futófelületi zaj haladás közben (max. 1 dBA-val) anélkül, hogy a száraz/nedves teljesítmény tekintetében kompromisszumot kellene kötni, mivel a középső csatorna és a cikcakkos merevítő gondoskodik a merevségről.
Méret | Ár | |
215/55 R18 | Vásárlás | |
235/45 R18 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
Az iON Flexclimate (és SUV) kitolja a teljesítmény határokat az optimális menettulajdonságok elérése érdekében. Az iON Flexclimate (és SUV) mintázatot kifejezetten elektromos autós igényekre szabták, de ezen túl rendelkezik a téli és nyári mintázatok pozitív tulajdonságaival is.
A 3D-s egymásba kapaszkodó alakzáró lamellák a futófelület középső részén helyezkednek el, így gondoskodnak az abroncs optimális alakjáról. Ez segíti a kiváló tapadást száraz és vizes útfelületen, valamint kisebb hó esetén.
Erős tapadást biztosít vizes felületen a magas koncentrációjú szilika és az új környezetbarát anyagok kombinációjának köszönhetően.
A megnövelt lamellasűrűség a 2 az 1-ben lamellablokkoknak köszönhetően javítja a havas teljesítményt.
A hajlított mintaárok a futófelület alatti hó tömörítésével javítja a havas tapadást.
Az abroncs megnövelt merevsége azért lényeges, hogy megbírkozhasson az elektomos jármű nagyobb tömegével. A Grip Boost technológia növeli a kanyarstabilitást, így javítja a kezelhetőséget.
A megerősített övbetét egy speciális szövet - az Aramid -felhasználásával készült, ami jelentősen javítja a kanyarvételi teljesítményt és optimális tapadási felületet biztosít nagy sebesség mellett is.
Az iON Flexclimate (és SUV) a legjobb gördülési ellenállási értékelést kapta a fejlett keverék készítésieljárásnak és az Opti Cure vulkanizálási technológiának köszönhetően, amely az abroncs minden részét egységes hővel kezeli.
Az elektromos járművekre szerelt abroncsok általában 20%-kal gyorsabban és rendellenesen kopnak, a belső égésű motorral szerelt járművekkel összehasonlítva. Az iON Flexclimate (és SUV) egyenletesen osztja el a nyomást a tapadási felületen, így magasabb futásteljesítményt biztosít.
Az elektromosmotorok szinte teljesen zajmentesek, ezáltal a vezető több zajt hall az abroncsok irányából. A Hankook Sound AbsorberTM, alkalmazásával az iONFlexclimate (ésSUV) csöndeséskellemes autózást biztosít minden sebességtartományban.
A Hankook prémium kategóriás gumiabroncs, Koreából származik.
A Hankook választékában személyabroncs, 4x4/SUV, haszongépjármű, tehergépkocsi és busz gumiabroncsokat egyaránt megtalálhatók.
Többek között olyan autómárkák elsőszerelésű beszállítója, mint az Audi, BMW, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Porsche, Renault, Skoda, Tesla és a Volkswagen.
A Hankook az innováció jegyében folyamatosan fejleszti termékeit, hogy azok a felhasználóik kényelmét és biztonságát maximálisan szolgálják.
Globálisan 2021-ben több, mint 100 milliós gyártói kapacitással rendelkezett, 8 gyárában (Dél-Korea, Kína, Magyarország, Malájzia, USA), több, mint 20 ezer alkalmazottal. A Hankook gumiabroncsok a világ több, mint 160 országában érhetők el. A vállalat az árbevételi rangsor alapján 2021-ben a 6-ik legnagyobb gumiabroncs gyártó volt a világon.
A rácalmási Hankook üzem Magyarország legnagyobb abroncsgyára, évi 19 millió darab gyártási kapcitással.
Az 1941-ben Chuson Tire Company néven alapított első személygépkocsi gumiabroncs vállalat, a későbbi Hankook. A koreai háború végéig hiányzó nyersanyagok és üzemek hiánya mellett is minőségi és technolóiai feljettségükről tettek tanubizonyságot. Miután a két Korea főbb autópálya-építési projektjei befejeződtek, megkezdődött az automobil korszaka, és a Hankook is vezető szerepet kapott a közlekedés fejlődésében. A koreai kormány fejlesztési politikájával összhangban elsőként fejlesztették ki Koreában a téli, tömlő nélküli és radiál gumiabroncsokat. A Hankook minőségének globális szintű fejlődésével a vállalat jelentős lépéseket tett a gumiabroncsok szomszédos, ázsiai országokba történő exportja terén. 1980-ban a Hankook megnövelte a radiál abroncsok gyártási mennyiségét a Daejeon üzemben (Korea), hogy bővítse az exportot az Egyesült Államokba és Európába. A gazdaságosságra összpontosító stratégia alapján a Daejeon gyár éves gyártási kapacitásának bővítésével megnövelt hatékonyságnak köszönhetően a világ egyik legnagyobb abroncsgyártó üzemévé vált. A Hankook 1991-ben írta alá első gyári felszerelésű abroncsok szállítására szóló szerződését a Volkswagennel.
Technológiai kutató központokat is létrehoztak kulcsfontosságú tengerentúli helyszíneken a technológiai kapacitásuk növelésére és a termékek hatékony szállítására minden régióba. 1992-ben az Amerikai Egyesült Államokban, 1997-ben Németországban és 1998-ban Kínában építettek ilyen központokat. Európai pozíciójának megerősítése érdekében 2001-ben egy elosztóközpontot építettett itt , 2006-ban pedig egy új abroncsgyártó üzemet nyitott haznánkban, mely akkor technológiailag a legfejlettebb gyár volt a világon.
A vállalat alapításának 70 éves évfordulóját 2011-ben ünnepelték azzal, hogy Kínában, Chongqingben és Indonéziában Belkasiban gyártóüzemeket nyitottak, amivel jelentősen növelték terjeszkedési kapacitásunkat. Emellett a Hankook a Deutsche Tourenwagen Masters (DTM - Német Túrauató Bajnokság), a világ legnagyobb motorsport versenyének hivatalos beszállítója lett Németországban, és 2013-ban megkezdte az előkészületeket egy másik kutatási központ kialakításához fejlett technológiai hátterével.
2017-ben megépült az amerikai gyártóüzem Tennessee-ben, ami elsősorban a tengerentúli igényeket szolgálja ki.
Az Auto Bild cégcsoport a „Négyévszakos” tesztelési kategóriában a Hankooknak ítélte oda az Év gyárjója címet 2021-ben. Ekkora már a Hankook Tire 6. éve folyamatosan benne volt a Dow Jones egész világra vonatkozó fenntarthatósági indexeiben (1. helyen a globális autóalkatrész-iparágban)
A Hankook Tire az említett 8 gyáron túl 5 K+F központot, 7 regionális központot és 5 elsőszerelésű beszállítói (OE) irodát üzemletet a világon.
A világszintű márka kiépítésének részeként a Hankook részt vesz jelentősebb világszintű és tengerentúli motorsport versenyeken és autóipari partnerkapcsolatokat épített ki a legjobb európai autógyárakkal. Olyan híres motorsport versenyek választották a Hankook-ot partnerüknek, mint a “24H Series”, az “ADAC TCR Germany”, vagy az ázsiai “Super Taikyu Series.”
A Hankook gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 4 év garanciát vállal.