Az Aramid erősített öv a legmagasabb minőségű anyagból készült, amely ma az abroncsgyártásban fellelhető, hogy rendkívüli kezelhetőséget biztosítson az abroncs megfelelő érintkezési felületén. Az Aramid egy kivételes szál, amely a legjobban adja vissza azt a teljesítményt, melyre a kémiai szerkezete alapján elméletileg képes. Ezen nagyteljesítményű anyag legnagyobb hányadát olyan iparágakban használják mint a hadászat, a repüléstechnika, az űrkutatás vagy a tengerészet. Fajlagos szilárdsága nagyobb a vasénál és az acélénál, továbbá ellenáll mindenféle vegyszerekkel szemben, nem oldódik és nem bomlik. Hőstabilitása kiváló, bomlási hőmérséklete 500°C felett van.
A Ventus S1 evo3 futófelületén interlocking rendszerű vízelvezető árkok kerültek kialakításra a külső oldalon, hogy fokozza a nedves tapadást és megelőzze a felúszást( aquaplaning ). Ezen képességek kizárólag nedves úton érvényesülnek, javítva a vizes kanyarstabilitást és nem késztetik kompromisszumok kötésére a felhasználót a száraz úton nyújtott teljesítményt illetően.
A külső oldali vállon a blokkok -ahol a kanyarodás közben a terhelés, a felületi nyomás jelentős része koncentrálódik- kiszélesítésre kerültek. A legnagyobb kanyarstabilitást célzott létrehozni az Aramid hibrid erősített réteggel együtt, amely egyenletes sík tapadási felületet biztosít bármilyen körülmények között, így javítva 15% -kal a kezelhetőséget száraz úton.
A Hankook Ventus S1 evo3 az autógyártóknál is bizonyított. Az alábbi nagy teljesítményű autók estén már gyári elsőszerelésben is ez kerül az autókra.
A Ventus S1 evo3 kiválóan szerepelt az AutoBild idei tesztjén.
Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
A Hankook Ventus S1 EVO 3 (K127) az erőteljes teljesítmény és kiváló kezelhetőség jegyeiben készült, elsősorban a sportos vezetési stílus szerelmeseinek.
Egy új, szabadalmaztatott technológia révén a központi bordázat széleit külső hornyokkal látták el, ami növeli a tapadást vizes úton és megakadályozza az aquaplaning jelenséget. Növeli a vizes úton való teljesítményt anélkül, hogy a száraz úton való kezelhetőség kárát látná. A futófelület egyik összetevője a HSSC, (magasan dúsított szintetikus szilícium-dioxid-vegyület) egy új vegyület, amelyben a magas tisztaságú és minőségi szilícium-dioxidot alacsony hőmérsékleten vulkanizálták kétszer akkora ideig, mint a szokásos gumiabroncsoknál. Ez lehetővé teszi a molekulák közötti fokozott keveredést, amely szilárd vezetési teljesítményt és jobb futásteljesítményt biztosít.
A gumiabroncs külső mintablokkjai és vállrésze, ahol a terhelés az úttal való érintkezés hatására koncentrálódik, kanyarodás következtében még nagyobb igénybevételnek van kitéve. A maximális erőátvitelt és precíz kormányozhatóságot az aramid hibrid megerősítő öv kettős hatása biztosítja, amely a sík érintkezési felületeket bármilyen körülmények között rögzíti. Ez azt is biztosítja, hogy a szárazaz úton való kezelhetőség 15% -kal javuljon.
A belső vállrész kialakítása nagyban hozzájárul a vízre felúszás elleni védelemhez.
Nagy szilárdságú acélszíjhuzalt alkalmaztak nagy szilárdságú övekkel, amelyek tökéletesen elnyelik a külső erőhatásokat, ezáltal a gumiabroncs tartóssága és kényelme jelentősen javult.
A Hankook prémium kategóriás gumiabroncs, Koreából származik.
A Hankook választékában személyabroncs, 4x4/SUV, haszongépjármű, tehergépkocsi és busz gumiabroncsokat egyaránt megtalálhatók.
Többek között olyan autómárkák elsőszerelésű beszállítója, mint az Audi, BMW, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Porsche, Renault, Skoda, Tesla és a Volkswagen.
A Hankook az innováció jegyében folyamatosan fejleszti termékeit, hogy azok a felhasználóik kényelmét és biztonságát maximálisan szolgálják.
Globálisan 2021-ben több, mint 100 milliós gyártói kapacitással rendelkezett, 8 gyárában (Dél-Korea, Kína, Magyarország, Malájzia, USA), több, mint 20 ezer alkalmazottal. A Hankook gumiabroncsok a világ több, mint 160 országában érhetők el. A vállalat az árbevételi rangsor alapján 2021-ben a 6-ik legnagyobb gumiabroncs gyártó volt a világon.
A rácalmási Hankook üzem Magyarország legnagyobb abroncsgyára, évi 19 millió darab gyártási kapcitással.
Az 1941-ben Chuson Tire Company néven alapított első személygépkocsi gumiabroncs vállalat, a későbbi Hankook. A koreai háború végéig hiányzó nyersanyagok és üzemek hiánya mellett is minőségi és technolóiai feljettségükről tettek tanubizonyságot. Miután a két Korea főbb autópálya-építési projektjei befejeződtek, megkezdődött az automobil korszaka, és a Hankook is vezető szerepet kapott a közlekedés fejlődésében. A koreai kormány fejlesztési politikájával összhangban elsőként fejlesztették ki Koreában a téli, tömlő nélküli és radiál gumiabroncsokat. A Hankook minőségének globális szintű fejlődésével a vállalat jelentős lépéseket tett a gumiabroncsok szomszédos, ázsiai országokba történő exportja terén. 1980-ban a Hankook megnövelte a radiál abroncsok gyártási mennyiségét a Daejeon üzemben (Korea), hogy bővítse az exportot az Egyesült Államokba és Európába. A gazdaságosságra összpontosító stratégia alapján a Daejeon gyár éves gyártási kapacitásának bővítésével megnövelt hatékonyságnak köszönhetően a világ egyik legnagyobb abroncsgyártó üzemévé vált. A Hankook 1991-ben írta alá első gyári felszerelésű abroncsok szállítására szóló szerződését a Volkswagennel.
Technológiai kutató központokat is létrehoztak kulcsfontosságú tengerentúli helyszíneken a technológiai kapacitásuk növelésére és a termékek hatékony szállítására minden régióba. 1992-ben az Amerikai Egyesült Államokban, 1997-ben Németországban és 1998-ban Kínában építettek ilyen központokat. Európai pozíciójának megerősítése érdekében 2001-ben egy elosztóközpontot építettett itt , 2006-ban pedig egy új abroncsgyártó üzemet nyitott haznánkban, mely akkor technológiailag a legfejlettebb gyár volt a világon.
A vállalat alapításának 70 éves évfordulóját 2011-ben ünnepelték azzal, hogy Kínában, Chongqingben és Indonéziában Belkasiban gyártóüzemeket nyitottak, amivel jelentősen növelték terjeszkedési kapacitásunkat. Emellett a Hankook a Deutsche Tourenwagen Masters (DTM - Német Túrauató Bajnokság), a világ legnagyobb motorsport versenyének hivatalos beszállítója lett Németországban, és 2013-ban megkezdte az előkészületeket egy másik kutatási központ kialakításához fejlett technológiai hátterével.
2017-ben megépült az amerikai gyártóüzem Tennessee-ben, ami elsősorban a tengerentúli igényeket szolgálja ki.
Az Auto Bild cégcsoport a „Négyévszakos” tesztelési kategóriában a Hankooknak ítélte oda az Év gyárjója címet 2021-ben. Ekkora már a Hankook Tire 6. éve folyamatosan benne volt a Dow Jones egész világra vonatkozó fenntarthatósági indexeiben (1. helyen a globális autóalkatrész-iparágban)
A Hankook Tire az említett 8 gyáron túl 5 K+F központot, 7 regionális központot és 5 elsőszerelésű beszállítói (OE) irodát üzemletet a világon.
A világszintű márka kiépítésének részeként a Hankook részt vesz jelentősebb világszintű és tengerentúli motorsport versenyeken és autóipari partnerkapcsolatokat épített ki a legjobb európai autógyárakkal. Olyan híres motorsport versenyek választották a Hankook-ot partnerüknek, mint a “24H Series”, az “ADAC TCR Germany”, vagy az ázsiai “Super Taikyu Series.”
A Hankook gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 4 év garanciát vállal.