Kléber Quadraxer SUV 235/55 R18

Kléber Quadraxer SUV

235/55 R18
100 (800 kg/kerék)
V (240 km/óra)
négyévszakos terepjáró közúti
C
B
69
49 254 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

235/55 R18
100 (800 kg/kerék)
V (240 km/óra)
27 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake Elite Z-401

235/55 R18
100 (800 kg/kerék)
V (240 km/óra)
M+S
48 019 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Yokohama BluEarth 4s AW21
Teszteredmények:

235/55 R18
104 (900 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
49 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Powergy All Season

235/55 R18
100 (800 kg/kerék)
T (190 km/óra)
51 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

235/55 R18
104 (900 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
58 990 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Kléber Quadraxer SUV információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A nagy csatornázottsági arány és az erősen szabdalt blokkok nagyban hozzájárulnak a nagy vonóerőhöz havas/jeges útfelületen. A nagy lamellasűrűségnek köszönhetően hatékony fékezési tulajdonságokkal rendelkezik a Kleber Quadraxer.

3PMSF jelzés (3 hegycsúcs és egy hópehely), amely garantálja az abroncsok jó teljesítményét télen.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

A V-alakú forgásirányos mintázat, a széles oldalsó barázdák és a nagy barázdasűrűség hatékony fékezést tesz lehetővé nedves útfelületen és csökken az aquaplaning veszély.

A központi borda valamint a masszív és merev oldalsó blokkok jó úttartást és hatékony fékezést eredményeznek száraz útburkolaton.


×