Michelin CrossClimate 225/55 R18

Michelin CrossClimate

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
AO XL FSL M+S
63 270 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
41 149 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
GT Radial 4Season
Teszteredmények:

225/55 R18
98 (750 kg/kerék)
H (210 km/óra)
M+S RBL RPB
négyévszakos terepjáró vegyes
E
C
72
48 417 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Yokohama Geolandar A/T G015

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
49 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro+
Teszteredmények:

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
52 781 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro EV

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
56 735 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Cinturato All Season SF2
Teszteredmények:

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
57 989 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Continental AllSeasonContact 2
Teszteredmények:

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
57 989 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

225/55 R18
102 (850 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
58 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Cinturato All Season SF3
Teszteredmények:

225/55 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
63 196 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Michelin CrossClimate információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

FONTOS!
A CROSSCLIMATE KIFUTÓ MODELL. AZ UTÓDJA A CROSSCLIMATE +

A Michelin CrossClimate bármilyen időjárási körülményhez könnyen alkalmazkodik, magába foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait.

Száraz felületen is rövid a féktávolsága.

Az európai abroncscímkézési rendszerben a legjobb, ’A’ minősítést érte el a nedves tapadási kategóriában.

Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő.

A Michelin CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható Michelin abroncsjellemzőkkel: hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít. Az új abroncs kiegészíti a Michelin nyári és téli abroncskínálatát - huzamosabb ideig tartó télies időszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt.

A Michelin CrossClimate abroncsban három technológia egyesül:

Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással.

A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a Michelin CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent.

Egyedi, V-alakú futómintázat és új, önzáró (3D) lamellák. A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen. Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be.

A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.

Az innovatív technológiák kombinációja, és a vállzónába beépített EverGripTM technológia kitűnő havas felületi tapadást, száraz felületen pedig pontos kormányozhatóságot, valamint hosszú élettartamot tesznek lehetővé. A ferde élű gumiblokkok optimális tapadást, vagyis nagyobb fékhatást biztosítanak száraz útfelületen. Az innovatív futóelemekből mély csatornák épülnek, így az abroncs teljesítménye havas felületen is optimális (vonóerő és fékezés).

Az autósoknak minden nap számítaniuk kell arra, hogy az időjárás megváltozik - eső, hó, hirtelen lehűlés... Sem a sofőrök, sem pedig a jelenleg rendelkezésükre álló műszaki megoldások nem tudnak tökéletes választ adni az időjárás kihívásaira. A Michelin által elvégzett és megrendelt vizsgálatok szerint:

Az európai autósok 65%-a egész évben nyári gumit használ (Németországban, ahol kötelező a téli abroncs használata, ez az arány 20%, míg Franciaországban, ahol hatóságilag nem írják elő a téli abroncs használatát, 76%), azaz veszélyezteti saját biztonságát hideg időben, vagy havas és jeges útfelületen (Forrás: a GfK 2014-es európai közvélemény-kutatása).

Tízből négy európai sofőr azt állítja, hogy az abroncscsere kényelmetlenséget okoz számára, így a lehető legtovább szokta azt halogatni (Ipsos 2014/2015; abroncsvásárlási szokások vizsgálata). Egyesek nem is hajlandóak - vagy nem tudnak - időt/pénzt szánni a téli gumicserére.

A nyári abroncsok teljesítményét nyújtja a nedves és száraz burkolaton való tapadás, hosszú élettartam és üzemanyag-hatékonyság területén, és a téli abroncsokét a vonóerő és fékezés terén olyan felhasználók számára, akik hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Továbbá egyszerűséget kínál az egész év során csak egy szett abroncs használatával.

Michelin CrossClimate teszt

További négyévszakos gumi tesztek


×