Vredestein Quatrac 5 185/70 R14

Vredestein Quatrac 5

185/70 R14
88 (560 kg/kerék)
T (190 km/óra)
M+S
30 917 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Vredestein Quatrac 5 egyéb méretek

MéretÁr 
145/80 R1315 991 Ft-tólVásárlás
155/60 R1529 773 Ft-tólVásárlás
155/65 R1420 490 Ft-tólVásárlás
155/70 R1321 246 Ft-tólVásárlás
155/80 R1321 923 Ft-tólVásárlás
165/65 R1321 961 Ft-tólVásárlás
165/65 R1420 991 Ft-tólVásárlás
165/70 R1322 708 Ft-tólVásárlás
165/70 R1422 990 Ft-tólVásárlás
175/65 R1326 629 Ft-tólVásárlás
175/65 R1420 991 Ft-tólVásárlás
175/70 R1427 990 Ft-tólVásárlás
175/80 R1425 991 Ft-tólVásárlás
185/55 R1431 473 Ft-tólVásárlás
185/60 R1422 990 Ft-tólVásárlás
185/65 R1425 500 Ft-tólVásárlás
185/65 R1529 552 Ft-tólVásárlás
185/70 R1327 990 Ft-tólVásárlás
195/60 R1428 990 Ft-tólVásárlás
195/70 R1433 621 Ft-tólVásárlás
205/45 R1747 296 Ft-tólVásárlás
205/50 R1536 844 Ft-tólVásárlás
205/70 R1537 990 Ft-tólVásárlás
215/65 R1543 489 Ft-tólVásárlás
255/35 R1948 990 Ft-tólVásárlás

Vredestein Quatrac 5 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

Az Apollo Vredestein legújabb négyévszakos gumiabroncsa minden körülmények között optimális biztonságot nyújt egész évben.

A Vredestein Quatrac 5-öt aszimmetrikus kialakítású futófelület jellemzi. A külső rész kiváló kezelhetősége, kimagasló kormányzási pontosságot és elegendő oldalirányú tapadást biztosít száraz és nedves utakon is. A belső oldal pedig, amely kifinomult lamellatechnológiával készült, kitűnő tapadást biztosít a hideg vagy havas felületeken. Az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően csökken az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás is.

A Vredestein Quatrac 5 jól teljesít az EU-s gumiabroncs-jelölés mindhárom szempontja szerint, így kiérdemelte a "zöld" abroncs titulust. Továbbá a "három hegycsúcs és hópehely" szimbólummal és a szabványos M&S kóddal is rendelkezik. Ez tehát azt jelenti, hogy a 13-19 hüvelykes méretekben elérhető Quatrac 5 megfelel a téli gumiabroncsokat kötelezővé tevő országokban érvényben lévő irányelveknek.

A Vredestein Quatrac 5 Y sebesség index-szel is elérhető, ami egyedülállónak számít a szegmensben. A Quatrac 5 választ jelent a piac egyre növekvő igényeire a négyévszakos abroncsokat illetően.

Megelőzve a kategória legújabb termékeit, a Vredestein Quatrac 5 első helyen végzett az egyik legnevesebb független gumiabroncsteszten. A német AutoBild Allrad tesztje szerint ez a típus a legjobb választás azon autótulajdonosok számára, akik nem szeretnék évente kétszer lecserélni abroncsaikat.

Az AutoBild Allrad magazin tesztjében a 215/60 R16 méretű Vredestein Quatrac 5 vett részt, melyet egy közepes méretű, négykerék-meghajtású SUV-re szereltek és teszteltek a fő versenytársak azonos típusú termékeivel szemben. A Quatrac 5 az összes biztonsági szempontot tekintve kiváló eredménnyel vizsgázott, a havas úton nyújtott teljesítményéről pedig így írt a magazin: „Kiválóan viselkedik havon, tapadása száraz és nedves útfelületeken is megfelelő, gördülési ellenállása pedig rendkívül alacsony.” A havon nyújtott 3000 N-os (Newton) tapadásával „majdnem olyan jól teljesít,mint a teljes értékű téli gumiabroncsok”.

Vredestein Quatrac 5 teszt

További négyévszakos gumi tesztek

További Vredestein négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Vredestein információk

Vredestein A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.

A Vredestein kínálata

A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.

Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.

Gazdasági adatok

A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.

Tulajdonos

2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.

A Vredestein története

A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.

1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.

A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.

Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.

Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.

Garancia

A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.

Vredestein Quatrac 5 garancia

Vásároljon Vredestein gyártmányú gumiabroncsot, és amennyiben a vásárlás időpontjától számított 12 hónapon belül abroncsát balszerencse éri, ez a szolgáltatás megoldást nyújthat Önnek.

Mit is jelent ez pontosan?

Valamilyen külső behatás nyomán keletkezett sérülés, nem javítható lyuk, vagy baleseti sérülés okozta rongálódás esetén, a problémás abroncs ára kopás arányban beszámításra kerül az új termék vételárába.

Hogyan juthat hozzá a garanciához?

A vásárlást követően (max. 30 nap) látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként.

Mennyi időre szól?

A vásárlás időpontjától számított 12 hónapig és 3 mm profilmélységig

Mit kell tennie, ha megtörtént a baj?

Jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein írásban: info@automax.hu, vagy telefonon: 061/231-10-60.
Ezt követően, egy előre megbeszélt időpontra, partnerszervizünk 1095 Bp. Soroksári út 158. szám alatt található telephelyére Ön magával hozza a sérült gumiabroncsot a kinyomtatott garancia-tanúsítvánnyal együtt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető?

  • Helytelen alkalmazás során bekövetkezett sérüléseknél - többek között ilyen a túlterhelés, vagy alacsony légnyomáson történő használat
  • Visszaélésnél - például durva futófelület kialakulása, versenypályán való vezetés miatt
  • Szerelési hibából eredő károkra - kiegyensúlyozatlanság, szakszerűtlen javítás
  • Egyenetlen, gyors kopásnál - amely a jármű mechanikai szabálytalanságából ered, ilyen a nem megfelelően beállított kerékdőlés is
  • Helytelen tárolásra - ezek lehetnek az időjárás okozta károk is
  • Vandalizmusra
  • Bármilyen járulékos költségre - hazaszállítás, szerelési költségek, balesetből származó anyagi kár

Részletes vásárlói tájékoztató a Vredestein Garancia+ szolgáltatáshoz


×