Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
AZ ELSŐ NÉGY ÉVSZAKOS GUMIABRONCS, AMELYET KIFEJEZETTEN ELEKTROMOS JÁRMŰVEKHEZ TERVEZTEK
• A gördülési ellenállás terén az abroncscímke egy osztálynyit javult a futófelület 4. generációs polimer és intelligens szilika optimalizált keverékének köszönhetően. Ezáltal jobb teljesítményt nyújt havon, valamint kiegyensúlyozottabb a teljesítménye nedves felületeken.
• A gumiabroncs-összetevőket frissítettük a gördülési ellenállás csökkentése érdekében: új peremvédő, alapösszetétel és a vázszerkezet keveréke.
• Könnyebb felépítés – vékonyabb oldalfalak, alacsonyabb perem, valamint az övhöz és a felső textilréteghez használt anyag vékonyabb, – mindez a jármű mozgása közbeni energiafogyasztás csökkentése érdekében.
• A Quatrac Pro EV gumiabroncsok gyártása során a környezeti hatás 17%-kal alacsonyabb*, ami csökkenti az életciklusra gyakorolt szén-dioxid-kibocsátást.
• A lamella pozíciója és a lamellák hosszának nagyobb hatékonysága miatt nagyobb a blokk merevsége, így az elektromos járművek nagyobb súlyával jobban elbír kanyarodás közben. Ez 6%-kal növeli a kezelhetőség stabilitását*.
• Az aszimmetrikus futófelületi jellemzők – például kétszer olyan meredek oldalfalak a két külső hosszirányú barázdánál – a nehéz elektromos járművek esetében kanyarban fellépő erők ellen nyújtanak védelmet.
• A külső vállrész szélesebb a belső vállrésznél, így a nehezebb elektromos járművek könnyebben kezelhetők kanyarodáskor száraz és nedves felületen egyaránt.
• 2 rétegű felépítés a „Nagy terhelhetőségű” jelöléssel ellátott méreteknél, az oldalfal merevsége nagyobb, így a 10%-kal nagyobb teherbírással (ugyanazon nyomáson) is megbirkózik.
• 3PMSF – erős hó esetén is használható; A teljes mélységű lamellák nagyobb deformációt tesznek lehetővé a futófelületblokknál, és így jobb teljesítményt tesznek lehetővé télen az élettartamuk során.
• 4%-kal jobb fékezési teljesítmény* a tömörebb blokkok és a vállakon lévő, egymással összekapcsolt áthidalók miatt.
• A futófelület-keverék magasabb szilikatartalma kiváló teljesítményt tesz lehetővé nedves úton is.
• Akusztikai kényelem a megnövelt számú profilblokk (mind a számukat, mind pedig a különböző típusú profilblokkokat illetően) és MI-optimalizált profilblokk-kialakítás révén. 1 dB-lel alacsonyabb külső zaj a csillapításból adódóan.
• 5%-kal nagyobb vezetési kényelem* a könnyebb kialakításnak és az oldalfal nagyobb rugalmassági zónájának köszönhetően.