Vredestein Sportrac 5

Vredestein Sportrac 5

MéretSIÁr
165/60 R14H16 290 Ft-tól -
175/50 R15H19 406 Ft-tól -
175/50 R16H26 060 Ft-tól -
175/60 R14H16 947 Ft-tól -
175/60 R15H, V19 845 Ft-tól -
175/65 R14H16 852 Ft-tól -
175/65 R15H14 990 Ft-tól -
175/70 R14H17 635 Ft-tól -
185/55 R14H18 870 Ft-tól -
185/55 R15H, V19 813 Ft-tól -
185/60 R14H13 990 Ft-tól -
185/60 R15H17 990 Ft-tól -
185/65 R14H15 991 Ft-tól -
185/65 R15H16 990 Ft-tól -
185/70 R14H17 990 Ft-tól -
195/40 R17V28 477 Ft-tól -
195/45 R15V19 769 Ft-tól -
195/45 R16V20 991 Ft-tól -
195/50 R15V15 991 Ft-tól -
195/50 R16V29 627 Ft-tól -
195/55 R15H, V21 990 Ft-tól -
195/55 R16V25 049 Ft-tól -
195/60 R14H18 772 Ft-tól -
195/60 R15H, V16 990 Ft-tól -
195/65 R14H21 464 Ft-tól -
195/65 R15H, V15 500 Ft-tól -
195/70 R14H23 990 Ft-tól -
205/45 R16V25 991 Ft-tól -
205/50 R15V22 990 Ft-tól -
205/50 R16V27 229 Ft-tól -
205/50 R17V28 990 Ft-tól -
205/55 R15V25 991 Ft-tól -
205/55 R16H, V17 990 Ft-tól -
205/55 R17V31 990 Ft-tól -
205/60 R15H, V18 990 Ft-tól -
205/60 R16H, V22 990 Ft-tól -
205/65 R15H, V21 990 Ft-tól -
215/35 R17V37 344 Ft-tól -
215/45 R16V27 990 Ft-tól -
215/50 R17V33 990 Ft-tól -
215/55 R16V28 990 Ft-tól -
215/60 R16H26 990 Ft-tól -
215/60 R17H35 991 Ft-tól -
215/65 R16H25 991 Ft-tól -

Vredestein Sportrac 5 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Vredestein Sportrac 5 felső és középkategóriás autókra optimalizált sportos, nyári gumiabroncs.

A Sportrac rendkívül csendes és kényelmes nyári gumiabroncs, amelyet kiemelkedő stabilitás és sportosság jellemez, és ami kitűnő kezelhetőséget biztosít mind nedves, mind száraz felületen.

Tökéletes kezelhetőség és hosszú élettartam - A Sportrac 5 a Sportrac 3-mal ellentétben nem forgásirányos, hanem aszimmetrikus. A gumi középső vájataiban a tervezők forgópontokat helyeztek el, amelyek megadják az alacsony gördülési ellenálláshoz és a kitűnő felületi nyomáseloszlást biztosító érintkezési felülethez szükséges rugalmasságot. Ennek következtében a gumiabroncs egyenletesen kopik, irányíthatósága pedig mind nedves, mind száraz felületen kitűnő.

A Handling Tuned Sidewall elv - Elődjéhez hasonlóan a Sportrac 5 is rendelkezik a Handling Tuned Sidewall elvnek köszönhető előnyökkel. Az erős külső vállrész és a robusztus felépítés mellett mindez nagyon sportos vezetést és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít

Biztonságos és csendes vezetés - A Sportrac 5 négy széles kerületi vájata biztosítja az optimális vízelvezetést és a maximális vízenfutás elleni tartalékokat. A gumiabroncs vállrészblokkjainak intelligens elrendezése tökéletes teljesítményt nyújt nedves felületen való fékezéskor, emellett a gumi alacsony (bel- és kültéri) zajszintjéhez is hozzájárul.

Számos jellegzetes elem alkalmazásával a Giugiaro Design tervezte a Sportrac 5 futófelületét és oldalfal mintázatát. A négy vájat alapjának árnyékolása kiemeli az aszimmetriát, és az abroncsnak sportos megjelenést kölcsönöz, míg az oldalfal mintázat elegánsan sima. Emellett a Sportrac 5 vállfelületén található Vredestein logó a futófelület kopásjelzője közelében helyezkedik el.

Vredestein Sportrac 5 teszt

20172016201520142013Átlag: 86%; Tesztek száma: 11

További nyári gumi tesztek

További Vredestein nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Vredestein információk

Vredestein A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.

A Vredestein kínálata

A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.

Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.

Gazdasági adatok

A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.

Tulajdonos

2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.

A Vredestein története

A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.

1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.

A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.

Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.

Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.

Garancia

A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a http://www.apollotyres.com/europe/warranty/hu weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.

Vredestein Sportrac 5 garancia

Vásároljon Vredestein gyártmányú gumiabroncsot, és amennyiben a vásárlás időpontjától számított 12 hónapon belül abroncsát balszerencse éri, ez a szolgáltatás megoldást nyújthat Önnek.

Mit is jelent ez pontosan?

Valamilyen külső behatás nyomán keletkezett sérülés, nem javítható lyuk, vagy baleseti sérülés okozta rongálódás esetén, a problémás abroncs ára kopás arányban beszámításra kerül az új termék vételárába.

Hogyan juthat hozzá a garanciához?

A vásárlást követően (max. 30 nap) látogasson el a http://www.avclub.hu/index.php/hu/extra-garancia/regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként.

Mennyi időre szól?

A vásárlás időpontjától számított 12 hónapig és 3 mm profilmélységig

Mit kell tennie, ha megtörtént a baj?

Jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein írásban: info@automax.hu, vagy telefonon: 061/231-10-60.
Ezt követően, egy előre megbeszélt időpontra, partnerszervizünk 1095 Bp. Soroksári út 158. szám alatt található telephelyére Ön magával hozza a sérült gumiabroncsot a kinyomtatott garancia-tanúsítvánnyal együtt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető?

  • Helytelen alkalmazás során bekövetkezett sérüléseknél - többek között ilyen a túlterhelés, vagy alacsony légnyomáson történő használat
  • Visszaélésnél - például durva futófelület kialakulása, versenypályán való vezetés miatt
  • Szerelési hibából eredő károkra - kiegyensúlyozatlanság, szakszerűtlen javítás
  • Egyenetlen, gyors kopásnál - amely a jármű mechanikai szabálytalanságából ered, ilyen a nem megfelelően beállított kerékdőlés is
  • Helytelen tárolásra - ezek lehetnek az időjárás okozta károk is
  • Vandalizmusra
  • Bármilyen járulékos költségre - hazaszállítás, szerelési költségek, balesetből származó anyagi kár

Részletes vásárlói tájékoztató a Vredestein Garancia+ szolgáltatáshoz


×