Vredestein Ultrac Vorti +

Vredestein Ultrac Vorti +

Méret Ár 
225/35 R19
88 Y FSL XL
88
Y
FSL XL
47 689 Ft
225/35 R20
90 Y FSL XL
90
Y
FSL XL
59 996 Ft
225/40 R18
92 Y FSL XL
92
Y
FSL XL
46 231 Ft
225/45 R18
95 Y FSL XL
95
Y
FSL XL
48 072 Ft
225/45 R19
96 Y FSL XL
96
Y
FSL XL
55 209 Ft
235/35 R19
91 Y FSL XL
91
Y
FSL XL
51 186 Ft
235/40 R18
95 Y FSL XL
95
Y
FSL XL
46 994 Ft
235/45 R18
98 Y FSL XL
98
Y
FSL XL
50 439 Ft
245/30 R20
90 Y FSL XL
90
Y
FSL XL
71 981 Ft
245/35 R19
93 Y FSL XL
93
Y
FSL XL
61 769 Ft
245/35 R21
96 Y FSL XL
96
Y
FSL XL
68 668 Ft
245/40 R18
97 Y FSL XL
97
Y
FSL XL
48 245 Ft
245/40 R19
98 Y FSL XL
98
Y
FSL XL
56 990 Ft
245/40 R20
99 Y FSL XL
99
Y
FSL XL
66 765 Ft
245/45 R19
102 Y FSL XL
102
Y
FSL XL
58 579 Ft
255/30 R19
91 Y FSL XL
91
Y
FSL XL
61 350 Ft
255/30 R20
92 Y FSL XL
92
Y
FSL XL
71 656 Ft
255/35 R18
94 Y FSL XL
94
Y
FSL XL
45 955 Ft
255/35 R19
96 Y FSL XL
96
Y
FSL XL
54 315 Ft
255/40 R18
99 Y FSL XL
99
Y
FSL XL
55 373 Ft
255/40 R19
100 Y FSL XL
100
Y
FSL XL
55 977 Ft
255/40 R20
101 Y FSL XL
101
Y
FSL XL
62 989 Ft
255/45 R19
104 Y FSL XL
104
Y
FSL XL
62 266 Ft
255/45 R20
105 Y FSL XL
105
Y
FSL XL
72 597 Ft
255/50 R19
107 Y FSL XL
107
Y
FSL XL
54 492 Ft
255/50 R20
109 Y FSL XL
109
Y
FSL XL
69 549 Ft
255/55 R19
111 Y FSL XL
111
Y
FSL XL
53 574 Ft
265/35 R18
97 Y FSL XL
97
Y
FSL XL
53 122 Ft
265/35 R19
98 Y FSL XL
98
Y
FSL XL
74 055 Ft
265/35 R21
101 Y FSL XL
101
Y
FSL XL
78 899 Ft
265/35 R22
102 Y FSL XL
102
Y
FSL XL
78 268 Ft
265/40 R21
105 Y FSL XL
105
Y
FSL XL
81 275 Ft
265/45 R20
108 Y FSL XL
108
Y
FSL XL
75 117 Ft
265/50 R19
110 Y FSL XL
110
Y
FSL XL
60 295 Ft
275/30 R19
96 Y FSL XL
96
Y
FSL XL
63 881 Ft
275/30 R20
97 Y FSL XL
97
Y
FSL XL
73 661 Ft
275/35 R19
100 Y FSL XL
100
Y
FSL XL
66 665 Ft
275/35 R20
102 Y FSL XL
102
Y
FSL XL
69 374 Ft
275/35 R21
103 Y FSL XL
103
Y
FSL XL
83 678 Ft
275/40 R20
106 Y FSL XL
106
Y
FSL XL
65 709 Ft
275/45 R21
110 Y FSL XL
110
Y
FSL XL
71 990 Ft
285/30 R19
98 Y FSL XL
98
Y
FSL XL
71 827 Ft
285/30 R20
99 Y FSL XL
99
Y
FSL XL
75 701 Ft
285/45 R19
107 Y FSL
107
Y
FSL
65 240 Ft
295/30 R20
101 Y FSL XL
101
Y
FSL XL
79 822 Ft
295/30 R22
103 Y FSL XL
103
Y
FSL XL
81 736 Ft
295/35 R20
105 Y FSL XL
105
Y
FSL XL
82 527 Ft
295/35 R21
107 Y FSL XL
107
Y
FSL XL
71 331 Ft
295/40 R21
111 Y FSL XL
111
Y
FSL XL
77 117 Ft
315/35 R20
110 Y FSL XL
110
Y
FSL XL
88 868 Ft
335/25 R22
105 Y FSL XL
105
Y
FSL XL
104 922 Ft

Vredestein Ultrac Vorti + információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Vredestein Ultrac Vorti+ pontos és jó reakciót biztosító nyári gumiabroncs, különösen kanyarodás közben.

Kiváló fékezést biztosít nedves és száraz felületen is. Alacsony üzemanyag-fogyasztás és megnövelt gumiabroncs-élettartam jellemzi.

Az abroncs jellemzőinél az adatok belső tesztek eredményei, a viszonyítási alap az Ultrac Vorti 245/45 R18 (Y) XL méretű elődje:

  • Merevebb szerkezetű vállrész és oldalfal, 13%-kal nagyobb peremterülettel
  • Kiváló tapadóképességű futókeverék a még jobb tapadásért
  • Új generációs gumiabroncs-összetevők az alacsonyabb gördülési ellenállásért

Vredestein Ultrac Vorti + teszt

2022Átlag: 88%; Tesztek száma: 2

További nyári gumi tesztek

További Vredestein nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Vredestein információk

Vredestein A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.

A Vredestein kínálata

A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.

Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.

Gazdasági adatok

A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.

Tulajdonos

2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.

A Vredestein története

A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.

1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.

A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.

Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.

Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.

Garancia

A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.

Vredestein Ultrac Vorti + garancia

Vásároljon Vredestein gyártmányú gumiabroncsot, és amennyiben a vásárlás időpontjától számított 12 hónapon belül abroncsát balszerencse éri, ez a szolgáltatás megoldást nyújthat Önnek.

Mit is jelent ez pontosan?

Valamilyen külső behatás nyomán keletkezett sérülés, nem javítható lyuk, vagy baleseti sérülés okozta rongálódás esetén, a problémás abroncs ára kopás arányban beszámításra kerül az új termék vételárába.

Hogyan juthat hozzá a garanciához?

A vásárlást követően (max. 30 nap) látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként.

Mennyi időre szól?

A vásárlás időpontjától számított 12 hónapig és 3 mm profilmélységig

Mit kell tennie, ha megtörtént a baj?

Jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein írásban: info@automax.hu, vagy telefonon: 061/231-10-60.
Ezt követően, egy előre megbeszélt időpontra, partnerszervizünk 1095 Bp. Soroksári út 158. szám alatt található telephelyére Ön magával hozza a sérült gumiabroncsot a kinyomtatott garancia-tanúsítvánnyal együtt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető?

  • Helytelen alkalmazás során bekövetkezett sérüléseknél - többek között ilyen a túlterhelés, vagy alacsony légnyomáson történő használat
  • Visszaélésnél - például durva futófelület kialakulása, versenypályán való vezetés miatt
  • Szerelési hibából eredő károkra - kiegyensúlyozatlanság, szakszerűtlen javítás
  • Egyenetlen, gyors kopásnál - amely a jármű mechanikai szabálytalanságából ered, ilyen a nem megfelelően beállított kerékdőlés is
  • Helytelen tárolásra - ezek lehetnek az időjárás okozta károk is
  • Vandalizmusra
  • Bármilyen járulékos költségre - hazaszállítás, szerelési költségek, balesetből származó anyagi kár

Részletes vásárlói tájékoztató a Vredestein Garancia+ szolgáltatáshoz


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.