A Weather Control A005 EVO a Bridgestone négy évszakos abroncs termékcsaládjának egy új tagja, amely kiváló tapadást és jobb teljesítményt biztosít hóban, valamint DriveGuard technológiát alkalmaz.
EGYEDI MINTÁZAT ÉS KEVERÉK
EU „A” CÍMKEOSZTÁLY-BESOROLÁS A NEDVES ÚTON MUTATOTT TELJESÍTMÉNYÉRT
Függetlenül attól, hogy hirtelen kell megállni nedves úton, vagy autópályán erős esőzésben kell
biztonságosan vezetni,
Weather Control A005 EVO gumiabroncsokkal a vezető mindig nyugodt lehet. A mintázatban még több vállelem
és
nagymennyiségű csatorna található, amelynek köszönhetően ez az abroncs a legmagasabb EU
címkeosztály-besorolást kapja a
nedves úton mutatott teljesítményéért.
MEGÚJÍTOTT SZILIKA KEVERÉK
HÁROM HEGYCSÚCS ÉS HÓPEHELY TANÚSÍTÁS
A Weather Control termékcsalád négy évszakos, de az A005 EVO egyedi fejlesztéseket alkalmaz a téli
vezetés támogatása
érdekében. Egy megújult Nano Pro-Tech™ keverék, a V alakú mintázat és az innovatív lamellák együtt
dolgoznak a gyorsabb
fékezés és gyorsítás, valamint a még jobb havas tapadás érdekében.
OPTIMALIZÁLT SZÖVETVÁZ-FELÉPÍTÉS
MEGNÖVELT ABRONCSÉLETTARTAM ÉS FUTÁSTELJESÍTMÉNY
A Weather Control A005 EVO szövetváz megnövelt időtállósága gondoskodik arról, hogy az abroncs
ellenálljon a különféle
időjárási körülményeknek és útviszonyoknak, így egész évben ugyanaz az abroncs használható. A felépítés
elosztja a
nyomást a maximális teljesítmény és az egyenletes kopás érdekében.
Méret | Ár | ||
175/65 R15 | 88 H XL | Vásárlás | |
185/55 R15 | 86 H XL | Vásárlás | |
185/60 R15 | 88 V XL | Vásárlás | |
185/65 R15 | 92 V XL | Vásárlás | |
195/50 R15 | 82 V | Vásárlás | |
195/60 R15 | 92 V XL | Vásárlás | |
195/65 R15 | 91 H | Vásárlás | |
195/65 R15 | 95 V XL | Vásárlás | |
205/65 R15 | 99 V XL | Vásárlás | |
215/55 R16 | 97 V XL | Vásárlás | |
215/65 R16 | 102 V XL | Vásárlás | |
225/45 R17 | 94 V XL | Vásárlás | |
235/45 R18 | 98 Y XL | Vásárlás | |
235/55 R17 | 103 V XL | Vásárlás | |
245/45 R17 | 99 Y XL | Vásárlás | |
245/45 R20 | 99 W | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
A Weather Control A005 EVO olyan négyévszakos abroncs, amellyel tökéletesen uralja a járművet még esős napokon is, akár ha az autópályán kanyarog, akár akkor, amikor váratlanul fékeznie kell a városban.
Európai teszteken kategóriájának legjobb nedves tapadási indexét kapta. Az abroncs nedves úton nyújtott tapadásával kiérdemelte az EU „A” címkeosztály megjelölést. Ugyanazt a kedvező üzemanyag-hatékonyságot nyújtja, mint a Bridgestone nyári abroncsok
A TÜV SÜD abroncsokat és kerekeket tesztelő független és elismert szervezet a Weather Control A005 EVO részére odaítélte a nedves tapadásra vonatkozó legmagasabb szintű EU címkeosztályt. A vizsgálati eredmények megmutatták, hogy a mély barázdák és az abroncs speciális anyagösszetétele elősegítik a gyorsabb megállást és a jobb tapadást nedves úton, még nagyobb biztonságot és kényelmet biztosítanak az Ön számára egész évben.
A Weather Control A005 EVO mérsékelt téli éghajlati viszonyok mellett mutatott teljesítményével kiérdemelte a három hegycsúcs és hópehely tanúsítást. A mintázat mély barázdái hóval borított utakon is tapadást biztosítanak, az abroncs a kiemelkedő szintű nedves tapadás révén pedig olvadó hóban vagy fagyos esőben is jól teljesít.
A Weather Control A005 EVO abroncshoz a lehető legtartósabb anyagokat választották, hogy az könnyedén megbirkózzon a változatos időjárási körülményekkel, és egész élettartama során megtartsa ugyanazt a kiváló teljesítményt. Az abroncs belső rétege egyenletesen oszlatja el a nyomást, és felfogja a rázkódást, csökkentve ezáltal az abroncs sérülésének kockázatát, és megnövelve az élettartamot.
További négyévszakos gumi tesztek
A Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.
Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.
Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.
A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.
A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.
A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.
1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.