Bridgestone Blizzak LM001 225/60 R17

Bridgestone Blizzak LM001

225/60 R17
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
AO M+S
téli személyautó
C
B
72
78 176 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

225/60 R17
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
72
26 490 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake Z-507
Teszteredmények:

225/60 R17
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
téli személyautó
D
B
72
37 559 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

225/60 R17
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
téli személyautó
D
B
71
61 389 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

225/60 R17
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
M+S XL
téli személyautó
C
A
71
77 751 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

225/60 R17
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli terepjáró közúti
C
B
71
79 643 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Goodyear UltraGrip Performance + SUV

Bridgestone Blizzak LM001 egyéb méretek

MéretÁr 
185/60 R1655 193 Ft-tólVásárlás
195/55 R1629 990 Ft-tólVásárlás
205/55 R1769 308 Ft-tólVásárlás
205/60 R1653 329 Ft-tólVásárlás
205/65 R1659 035 Ft-tólVásárlás
215/55 R1772 319 Ft-tólVásárlás
215/55 R1876 805 Ft-tólVásárlás
215/65 R1767 241 Ft-tólVásárlás
225/40 R1855 990 Ft-tólVásárlás
225/45 R1766 821 Ft-tólVásárlás
225/45 R1866 455 Ft-tólVásárlás
225/50 R1739 990 Ft-tólVásárlás
225/50 R1885 787 Ft-tólVásárlás
225/55 R1762 327 Ft-tólVásárlás
225/60 R1878 675 Ft-tólVásárlás
235/45 R1842 990 Ft-tólVásárlás
235/50 R1981 990 Ft-tólVásárlás
235/55 R1878 990 Ft-tólVásárlás
245/40 R1869 917 Ft-tólVásárlás
245/45 R1978 989 Ft-tólVásárlás
245/50 R1889 846 Ft-tólVásárlás
255/40 R20125 989 Ft-tólVásárlás
255/50 R20106 490 Ft-tólVásárlás
275/45 R20147 773 Ft-tólVásárlás

Bridgestone Blizzak LM001 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Bridgestone LM001 kitűnő választás közép- és prémium kategóriás autókra, téli felhasználásra.

  • Fékezés és kontroll havas úton

A 3D lamellák és az új mintázat kiegyensúlyozzák az abroncs merevségét, a bemetszések rugalmasságának csökkentése nélkül. A nagy térfogatú döntött mintablokkoknak köszönhetően a hó jobban összetömörödik, így biztosítva kiváló vonóerőt még havas felületeken is. (ábra 1.)

  • Kezelhetőség és stabilitás nedves útfelületen

A legömbölyített sarok illesztések javítják a víz és a hókása kifelé áramlását. A kúpos szarvacskák gyorsan megtisztítják a tapadó felületet, ezzel is tovább növelve az abroncs és az út közötti érintkezési felületét és az autó feletti kontrollt. (ábra 2.)

  • Kitűnő kopásállóság és tartós teljesítmény

NanoPro-Tech polimerek biztosítják az optimális szilika eloszlást, amely garantálja az abroncs rugalmasságát hideg időjárás esetén is, így biztosítva a lehető legjobb tapadást és az abroncs az úttest közötti maximális érintkezési felületet, még szélsőséges hőmérséklet ingadozáskor is. (ábra 3.)

Precíz kormányozhatóság, nagy kanyarstabilitás, kiváló tapadás hóban.

  • Fékezés és kontroll havas úton (ábra 1.)
    Fékezés és kontroll havas úton (ábra 1.)
  • Kezelhetőség és stabilitás nedves útfelületen (ábra 2.)
    Kezelhetőség és stabilitás nedves útfelületen (ábra 2.)
  • Kitűnő kopásállóság és tartós teljesítmény (ábra 3.)
    Kitűnő kopásállóság és tartós teljesítmény (ábra 3.)

Bridgestone Blizzak LM001 teszt

További téli gumi tesztek

További Bridgestone téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 

Bridgestone DM Z3 (közúti)


 

Bridgestone DM Z2 (közúti)

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×