Dunlop SP Sport Maxx GT 275/35 R21

Dunlop SP Sport Maxx GT

275/35 R21
103 (875 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
MFS RO1 XL
nyári személyautó
D
B
73
112 922 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 989 Ft / db

275/35 R21
103 (875 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
MFS RO1 XL
nyári személyautó
D
B
73
124 234 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 989 Ft / db

Kiemelt ajánlat

275/35 R21
103 (875 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
ND0 ACOUSTIC XL
nyári személyautó
C
A
71
142 217 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Dunlop SP Sport Maxx GT egyéb méretek

MéretÁr 
235/40 R1854 337 Ft-tólVásárlás
235/45 R1868 567 Ft-tólVásárlás
235/50 R1873 812 Ft-tólVásárlás
245/35 R20102 975 Ft-tólVásárlás
245/40 R2091 806 Ft-tólVásárlás
245/50 R1874 030 Ft-tólVásárlás
255/35 R1970 834 Ft-tólVásárlás
255/40 R21106 972 Ft-tólVásárlás
265/35 R2099 546 Ft-tólVásárlás
265/40 R21117 916 Ft-tólVásárlás
265/45 R2094 699 Ft-tólVásárlás
275/30 R20124 873 Ft-tólVásárlás
275/30 R21120 297 Ft-tólVásárlás
275/35 R2093 373 Ft-tólVásárlás
275/40 R2099 516 Ft-tólVásárlás
275/45 R1886 243 Ft-tólVásárlás
285/35 R21158 629 Ft-tólVásárlás
315/25 R23117 969 Ft-tólVásárlás
315/35 R20132 321 Ft-tólVásárlás
325/30 R21191 450 Ft-tólVásárlás

Dunlop SP Sport Maxx GT információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx GT nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs.

Az SP Sport Maxx GT autópályán megszokott sebességnél is megtartja alakját, így fokozza a stabilitást és a kopásállóságot. A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor.

A Dunlop Touch technológiája több speciális funkció egyesítésével precíz kormányozhatóságot és kormányerőket tesz lehetővé. A laposabb futófelület-profil miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így precízebb a kormányzás, és intenzívebb a visszacsatolás.

Az SP Sport Maxx GT kivételes úttartást biztosít. A futófelületet alkotó keverékbe a versenyek során használt feketeszenet elegyítettek a száraz úton tapasztalható tapadás és fékhatás javítása érdekében.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.