Dunlop Winter Sport 5 SUV

Dunlop Winter Sport 5 SUV

Méret Ár 
205/60 R17
93 H
93
H
53 586 Ft
215/50 R18
92 V
92
V
65 221 Ft
215/70 R16
100 T M+S
100
T
M+S
50 183 Ft
225/55 R19
99 V
99
V
70 990 Ft
225/60 R17
103 V M+S XL
103
V
M+S XL
66 906 Ft
225/65 R17
102 H M+S
102
H
M+S
61 464 Ft
235/55 R19
105 V M+S XL
105
V
M+S XL
71 046 Ft
235/60 R18
107 V M+S XL
107
V
M+S XL
59 143 Ft
235/65 R17
104 H
104
H
57 714 Ft
235/65 R17
108 H XL
108
H
XL
60 042 Ft
235/65 R17
108 V XL
108
V
XL
61 595 Ft
245/45 R20
103 V XL
103
V
XL
106 409 Ft
245/50 R19
105 V MFS XL
105
V
MFS XL
65 660 Ft
245/65 R17
111 H XL
111
H
XL
64 990 Ft
255/50 R20
109 V M+S MFS XL
109
V
M+S MFS XL
97 271 Ft
255/55 R18
109 V M+S XL
109
V
M+S XL
61 497 Ft
255/55 R19
111 V XL DOT19 (2019-ben gyártott, garancia 2029-ig)
111
V
XL DOT19 (2019-ben gyártott, garancia 2029-ig)
49 990 Ft
275/40 R20
106 V M+S MFS XL
106
V
M+S MFS XL
97 592 Ft
275/45 R21
110 V MFS XL
110
V
MFS XL
109 898 Ft
275/50 R20
113 V XL
113
V
XL
92 478 Ft
285/40 R20
108 V M+S MFS MO XL
108
V
M+S MFS MO XL
131 332 Ft

Dunlop Winter Sport 5 SUV információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop új téli terméke a 2016/2017-es szezonra, mely a Dunlop Winter Sport 5 továbbfejlesztett típusa SUV-okra, azaz városi terepjárókra.

A Dunlop Winter Sport 5 SUV ideális választás nagy teljesítményű szabadidő-autókra.

A fejlesztés célja volt, hogy a váratlan akadályt jelentő téli utakon is biztos tapadást nyújtson.

  • Még több blokk = Még jobb teljesítmény hóval fedett utakon (1.ábra)

  • Szögben álló középponti lamellák = Kiváló oldalirányú tapadás csúszós felületeken (2.ábra)

  • Megnövelt mélységű árkok = Vízen felúszással szembeni védelem (víz és latyak esetén) (3.ábra)

  • Optimalizált abroncs-szerkezet = Jobb üzemanyag-hatékonyság (4.ábra)

A Dunlop Winter Sport 5 SUV kimagasló téli kormányozhatóságot és fékhatást biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára. A továbbfejlesztett futófelület és az intenzív tapadást biztosító gumiabroncs keverék együttese havas, jeges, nedves és száraz felületen is optimális irányíthatóságot biztosít, szem előtt tartva az üzemanyag takarékosságot.

A SUV jelentése: „Sports Utility Vehicle”, az igazi terepjáró járműveknél lényegesen kényelmesebb, finomabb autók elnevezése. Ezek terepes tulajdonságokkal bíró négykerék meghajtású szabadidő autók, amolyan 4x4 városi terepjárók.

  • Még több blokk (ábra 1.)
    Még több blokk (ábra 1.)
  • Szögben álló középponti lamellák (ábra 2.)
    Szögben álló középponti lamellák (ábra 2.)
  • Megnövelt mélységű árkok (ábra 3.)
    Megnövelt mélységű árkok (ábra 3.)
  • Optimalizált abroncs-szerkezet (ábra 4.)
    Optimalizált abroncs-szerkezet (ábra 4.)

Dunlop Winter Sport 5 SUV teszt

202020182016Átlag: 94%; Tesztek száma: 4

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×