Dunlop Winter Sport 5 méretek, árak

MéretSIÁr
195/55 R15H26 350 Ft-tól - Vásárlás
195/65 R15H19 900 Ft-tól - Vásárlás
205/50 R17V39 990 Ft-tól - Vásárlás
205/55 R16T24 990 Ft-tól - Vásárlás
205/55 R17V44 930 Ft-tól - Vásárlás
205/65 R15T26 990 Ft-tól - Vásárlás
215/45 R17V43 990 Ft-tól - Vásárlás
215/50 R17H, V39 990 Ft-tól - Vásárlás
215/55 R16H33 990 Ft-tól - Vásárlás
215/55 R17V43 990 Ft-tól - Vásárlás
215/65 R16H, T24 859 Ft-tól - Vásárlás
225/40 R18V42 990 Ft-tól - Vásárlás
225/45 R17H37 990 Ft-tól - Vásárlás
225/50 R17H, V38 990 Ft-tól - Vásárlás
225/55 R16H33 990 Ft-tól - Vásárlás
225/55 R17V45 303 Ft-tól - Vásárlás
235/40 R18V53 989 Ft-tól - Vásárlás
235/45 R17V51 990 Ft-tól - Vásárlás
235/50 R18V55 990 Ft-tól - Vásárlás
245/40 R18V49 197 Ft-tól - Vásárlás
245/40 R19V71 990 Ft-tól - Vásárlás
245/45 R18V55 580 Ft-tól - Vásárlás
255/40 R19V65 742 Ft-tól - Vásárlás
255/45 R18V52 903 Ft-tól - Vásárlás
275/35 R19V95 052 Ft-tól - Vásárlás

Dunlop Winter Sport 5 információ

Dunlop Winter Sport 5

A 2015/2016-os téli szezon egyik újdonsága a Dunlop Winter Sport 5. Ez a gumiabroncs nagy teljesítményű és SUV autókra lett kifejlesztve.

A fejlesztés célja volt, hogy a váratlan akadályt jelentő téli utakon is biztos tapadást nyújtson.

  • Még több blokk = Még jobb teljesítmény hóval fedett utakon (1.ábra)

  • Szögben álló középponti lamellák = Kiváló oldalirányú tapadás csúszós felületeken (2.ábra)

  • Megnövelt mélységű árkok = Vízen felúszással szembeni védelem (víz és latyak esetén) (3.ábra)

  • Optimalizált abroncs-szerkezet = Jobb üzemanyag-hatékonyság (4.ábra)

A Dunlop Winter Sport 5 kimagasló téli kormányozhatóságot és fékhatást biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára. A továbbfejlesztett futófelület és az intenzív tapadást biztosító gumiabroncs keverék együttese havas, jeges, nedves és száraz felületen is optimális irányíthatóságot biztosít, szem előtt tartva az üzemanyag takarékosságot.

További Dunlop termékek.

  • Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
    Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
  • Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
    Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
  • Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
    Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
  • Még több blokk (1.ábra)
    Még több blokk (1.ábra)

Dunlop Winter Sport 5 teszt

További Dunlop gumik

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×