Méret | Ár | |
225/40 R18 | Vásárlás | |
225/45 R18 | Vásárlás | |
235/35 R20 | Vásárlás | |
235/40 R19 | Vásárlás | |
235/45 R18 | Vásárlás | |
235/50 R18 | Vásárlás | |
235/55 R19 | Vásárlás | |
245/35 R18 | Vásárlás | |
245/35 R19 | Vásárlás | |
245/40 R20 | Vásárlás | |
245/50 R18 | Vásárlás | |
255/35 R18 | Vásárlás | |
255/40 R17 | Vásárlás | |
255/40 R20 | Vásárlás | |
265/40 R18 | Vásárlás | |
265/40 R19 | Vásárlás | |
265/45 R18 | Vásárlás | |
265/50 R19 | Vásárlás | |
275/35 R20 | Vásárlás | |
285/35 R19 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
Az Eagle F1 Asymmetric 2 a Goodyear legújabb abroncsa, amit kifejezetten a nagy teljesítményű autók igényeire fejlesztettek ki. Az Asymetric 2 az F1-GSD3-at és az F1 Asymmetric-et váltja le. Az abroncs fontosabb jellemzői:
ActiveBraking technológia: A blokkok fokozott torizós merevsége és keresztirányú szövetbetétes karkasz segítségével fékezéskor az abroncs nagyobb felületen érintkezik az útfelülettel így rövidül a fékút nedves és száraz úton egyaránt. FuelSaving technológia: Aerodinamikus oldalfal kialakítás és új "nagy felületű" kvarcanyag a futókeverékben, melynek segítségével kimutathatóan csökken az üzemanyag felhasználás. Sima, csendes futás: Optimalizált blokkfelépítés és sorrend.
Elismerések, teszteredmények:
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 abroncsa a legmagasabb, „különösen ajánlott” értékelést kapta a német Autozeitung újságtól. A teszt fontosabb megállapításai: "A tesztelt abroncsok közül a legrövidebb fékútat biztosítja, precíz irányíthatóság és alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az új Goodyear abroncs az autógyárak körében is népszerű. A Porsche Boxtert és Caymant, az Audi A8-at és az új Mercedes CLS-et is Eagle F1 Asymetric-kel szerelik gyárilag.
A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.
A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.
A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.
A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.
Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.
A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.
Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.
Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.
A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.