Méret | Ár | |
195/45 R17 | Vásárlás | |
205/40 R17 | Vásárlás | |
205/45 R17 | Vásárlás | |
205/55 R19 | Vásárlás | |
215/40 R17 | Vásárlás | |
215/45 R17 | Vásárlás | |
225/40 R18 | Vásárlás | |
225/40 R19 | Vásárlás | |
225/45 R17 | Vásárlás | |
225/45 R18 | Vásárlás | |
235/35 R19 | Vásárlás | |
235/40 R18 | Vásárlás | |
235/45 R18 | Vásárlás | |
245/40 R18 | Vásárlás | |
245/40 R19 | Vásárlás | |
245/45 R18 | Vásárlás | |
245/45 R19 | Vásárlás | |
255/35 R18 | Vásárlás | |
255/40 R19 | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi
Kétéves fejlesztés után a Kléber bemutatja egyik új nyári gumiabroncsát a Dynaxer UHP-t, melyet vizes úton kimagaslóan jó tapadás jellemez. A közepes és nagyteljesítményű autók vezetői számára lehet kitűnő választás. Az EU címke besorolásnál az abroncs nedves tapadása a legjobb, (A) minősítést kapta. A prémium abroncsokhoz hasonlóan a futófelület központi bordázatában a Kléber logó került feltüntetésre. 2018-ban 17" és 18"-ban került bevezetésre. 2019-ben már 19"-ban is, 2020-ra pedig 20"-ban is várható az abroncs megjelenése a piacon.
A Dynaxer UHP és Dynaxer HP4 futófelületüket tekintve nem térnek el egymástól, csupán az átmérőjükben különböznek és a Kleber Dynaxer HP3 abroncsot váltják.
Az új szabadalmaztatott futófelület és az önzáró lamellák csökkentik a gumiabroncs alakváltozását, mely által csökkent a fékút vizes, (-4,7 m) és száraz aszfalton (-1,5 m) egyaránt.
Elsőrangú teljesítmény nedves útfelületen:
Kitűnő ár/érték arány:
A Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.
Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.
Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.
A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.
Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.
A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.
A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.