Kléber Krisalp HP3 235/45 R18

Kléber Krisalp HP3

235/45 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
FSL M+S XL
téli személyautó
C
B
69
52 699 Ft / db

Készlet: 7

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

235/45 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
téli személyautó
D
B
72
34 776 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

235/45 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
D
B
71
41 859 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
GT Radial Winterpro 2 Sport

235/45 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
téli személyautó
D
B
70
56 692 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

235/45 R18
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
66 711 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Powergy Winter

235/45 R18
94 (670 kg/kerék)
V (240 km/óra)
SEAL +
téli személyautó
C
B
69
78 467 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Cinturato Winter 2
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Kléber Krisalp HP3 információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve.

Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz.

Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

Nedves tapadás tekintetében C katerógiáról B-re javult a teljesítménye. Nedves úton mért fékútja 2,2 m-rel rövidebb. V-alakú, forgásirányos mintázatának és "csúszda"-mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.

Nedves útra az egyik legjobb választás a középkategóriás téli gumiabroncsok piacán.

Kléber Krisalp HP3 teszt

További téli gumi tesztek


×