Kléber Krisalp HP3 245/40 R18

Kléber Krisalp HP3

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL FSL M+S
téli személyautó
C
B
69
49 972 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
72
29 489 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake Z-507
Teszteredmények:

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
V (240 km/óra)
téli személyautó
D
B
72
34 080 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
téli személyautó
D
B
70
55 493 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
B
70
64 069 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin Alpin 7

245/40 R18
97 (730 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
A
70
66 081 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli P Zero Winter 2
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Kléber Krisalp HP3 információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve.

Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz.

Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

Nedves tapadás tekintetében C katerógiáról B-re javult a teljesítménye. Nedves úton mért fékútja 2,2 m-rel rövidebb. V-alakú, forgásirányos mintázatának és "csúszda"-mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.

Nedves útra az egyik legjobb választás a középkategóriás téli gumiabroncsok piacán.

Kléber Krisalp HP3 teszt

További téli gumi tesztek


×