Méret | Ár | |
155/65 R14 | Vásárlás | |
155/70 R13 | Vásárlás | |
165/65 R14 | Vásárlás | |
165/70 R14 | Vásárlás | |
175/65 R14 | Vásárlás | |
175/70 R14 | Vásárlás | |
185/60 R14 | Vásárlás | |
185/65 R14 | Vásárlás | |
195/55 R16 | Vásárlás | |
205/55 R19 | Vásárlás | |
225/45 R17 | Vásárlás | |
225/55 R16 | Vásárlás | |
235/40 R18 | Vásárlás | |
245/45 R17 | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi
A négy évszakos gumiabroncsokat azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Valamint igen gazdaságos megoldás, mivel az abroncs egész évben használható, nincs szükség téli-nyári átszerelésre.
A mintázat középvonali zónájában elhelyezkedő vízszintes lamellák biztosabb tapadást és jobb úttartás eredményeznek havas útfelületen.
A Kleber Quadraxer 2 - akárcsak elődje - rendelkezik 3PMSF jelöléssel (3 hegycsúcs és egy hópehely), amely garantálja az abroncsok jó teljesítményét télen.
3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.
Egy kategóriával feljebb került (C kategóriáról B-re javult a teljesítménye) az előző generációs Kleber Quadraxer abroncshoz képest, nedves tapadás címkézési kategóriában - így az egyik legjobb a piacon. Elődjéhez képest 1,6 m-rel rövidebb fékút nedves útfelületen. V-alakú, forgásirányos mintázatának és a csatorna "csúszda"-elemeinek köszönhetoen könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata. Jobban ellenáll az aquaplaningnak: 8%-kal jobb eredmény egyenes vonalú pályán, és 4%-kal jobb kanyarban haladáskor.
A száraz felületen mért fékút 3,5 m-rel rövidebb a Kleber Quadraxerhez képest, mert jobb a tapadás az érintkezési felületet növelő sarkos vállkialakításnak köszönhetően.
További négyévszakos gumi tesztek
A Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.
Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.
Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.
A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.
Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.
A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.
A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.