Pirelli P Zero Corsa(PZC4) 285/40 R22

Pirelli P Zero Corsa(PZC4)

285/40 R22
110 (1060 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
NC0 XL
nyári személyautó
C
B
73
193 105 Ft / db

Készlet: 6

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Pirelli P Zero Corsa(PZC4) egyéb méretek

MéretÁr 
225/35 R19171 685 Ft-tólVásárlás
235/35 R1992 676 Ft-tólVásárlás
255/35 R20112 992 Ft-tólVásárlás
265/40 R21129 979 Ft-tólVásárlás
275/30 R20131 802 Ft-tólVásárlás
275/35 R19129 328 Ft-tólVásárlás
275/35 R20149 920 Ft-tólVásárlás
275/35 R21171 619 Ft-tólVásárlás
285/30 R20132 046 Ft-tólVásárlás
295/35 R21129 530 Ft-tólVásárlás
305/30 R20224 339 Ft-tólVásárlás
325/30 R21205 946 Ft-tólVásárlás
335/30 R21216 811 Ft-tólVásárlás

Pirelli P Zero Corsa(PZC4) információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A P-Zero egyedi, ultra nagy teljesítményű abroncs a Pirelli motorsportban szerzett tapasztalatát ötvözi a vezető autógyártókkal való együttműködéssel, tökéletes összhangot biztosítva minden egyes autónak.

  • Tökéletes kezelhetőség nagy sebességnél az F1-es tapasztalatokon alapuló új abroncsperem kialakításnak köszönhetően

  • Nagyfokú ellenállás az aquaplaninggel szemben a széles hosszanti mintaárkoknak köszönhetően

  • Kisebb abroncstömeg a korszerű anyagok alkalmazásának köszönhetően, az alacsony gördülési ellenállás érdekében

  • Egyenletes teljesítmény az abroncs teljes élettartama során az új kialakítású abroncsprofilnak köszönhetően

  • Extrém teljesítmény


További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×