Bridgestone Turanza All Season 6

Bridgestone Turanza All Season 6

Méret Ár 
185/55 R16
87 V XL ENLITEN
87
V
XL ENLITEN
59 073 Ft
195/55 R20
95 H XL ENLITEN
95
H
XL ENLITEN
51 326 Ft
195/60 R18
96 H XL Enliten
96
H
XL Enliten
63 746 Ft
205/40 R17
84 W XL ENLITEN
84
W
XL ENLITEN
52 897 Ft
205/45 R17
88 V XL ENLITEN
88
V
XL ENLITEN
59 207 Ft
205/45 R17
88 V RFT XL ENLITEN
88
V
RFT XL ENLITEN
68 193 Ft
205/50 R17
93 V XL ENLITEN
93
V
XL ENLITEN
57 301 Ft
205/50 R17
93 W XL ENLITEN
93
W
XL ENLITEN
57 588 Ft
205/55 R16
91 H ENLITEN
91
H
ENLITEN
39 447 Ft
205/55 R16
94 V XL ENLITEN
94
V
XL ENLITEN
41 577 Ft
205/55 R17
95 V XL ENLITEN
95
V
XL ENLITEN
53 598 Ft
215/45 R17
91 W XL ENLITEN
91
W
XL ENLITEN
53 307 Ft
215/50 R17
95 W XL ENLITEN
95
W
XL ENLITEN
57 499 Ft
215/55 R17
98 W XL ENLITEN
98
W
XL ENLITEN
58 501 Ft
215/55 R18
99 V XL ENLITEN
99
V
XL ENLITEN
59 385 Ft
215/60 R17
100 V XL
100
V
XL
47 989 Ft
215/65 R16
102 V XL ENLITEN
102
V
XL ENLITEN
48 572 Ft
215/65 R17
103 V XL ENLITEN
103
V
XL ENLITEN
55 777 Ft
225/45 R18
95 W XL ENLITEN
95
W
XL ENLITEN
69 070 Ft
225/45 R19
96 W XL ENLITEN
96
W
XL ENLITEN
77 701 Ft
225/50 R17
98 V XL ENLITEN
98
V
XL ENLITEN
58 670 Ft
225/50 R17
98 V RFT XL ENLITEN
98
V
RFT XL ENLITEN
65 945 Ft
225/55 R17
101 W XL ENLITEN
101
W
XL ENLITEN
61 109 Ft
225/55 R17
101 W RFT XL ENLITEN
101
W
RFT XL ENLITEN
74 075 Ft
225/55 R19
99 V ENLITEN
99
V
ENLITEN
67 340 Ft
225/60 R17
103 V XL ENLITEN
103
V
XL ENLITEN
62 616 Ft
225/65 R17
106 V XL ENLITEN
106
V
XL ENLITEN
57 113 Ft
235/40 R18
95 W XL ENLITEN
95
W
XL ENLITEN
61 318 Ft
235/50 R18
101 V XL ENLITEN
101
V
XL ENLITEN
65 429 Ft
235/50 R19
103 W XL ENLITEN
103
W
XL ENLITEN
70 764 Ft
235/55 R18
104 V XL ENLITEN
104
V
XL ENLITEN
61 633 Ft
235/55 R19
105 W XL ENLITEN
105
W
XL ENLITEN
70 193 Ft
235/60 R18
107 V XL ENLITEN
107
V
XL ENLITEN
60 937 Ft
235/65 R17
108 V XL ENLITEN
108
V
XL ENLITEN
56 617 Ft
245/40 R18
97 Y XL ENLITEN
97
Y
XL ENLITEN
61 620 Ft
245/40 R19
98 Y XL ENLITEN
98
Y
XL ENLITEN
75 573 Ft
245/45 R18
100 Y XL ENLITEN
100
Y
XL ENLITEN
66 627 Ft
245/45 R20
103 W ENLITEN
103
W
ENLITEN
101 303 Ft
245/50 R18
100 V ENLITEN
100
V
ENLITEN
73 307 Ft
255/35 R19
96 Y XL ENLITEN
96
Y
XL ENLITEN
78 594 Ft
255/45 R18
103 Y XL ENLITEN
103
Y
XL ENLITEN
75 380 Ft
255/45 R20
105 Y XL ENLITEN
105
Y
XL ENLITEN
100 698 Ft
255/50 R19
107 W XL ENLITEN
107
W
XL ENLITEN
69 990 Ft
255/55 R18
109 V XL ENLITEN
109
V
XL ENLITEN
66 281 Ft
255/60 R18
112 V XL ENLITEN
112
V
XL ENLITEN
62 015 Ft
275/45 R20
110 W XL ENLITEN
110
W
XL ENLITEN
95 001 Ft
275/45 R21
110 W X ENLITEN
110
W
X ENLITEN
100 390 Ft

Bridgestone Turanza All Season 6 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Bridgestone Turanza All Season 6 évszaktól függetlenül garantálja a biztonságot és az irányíthatóságot, akár az autópályán veszi a kanyart, akár a városban kell hirtelen fékeznie. Kitűnő fékteljesítmény minden évszakban, kivételes havas teljesítmény, kiváló hatótávolság jellemzi. Az elektromos járművek különleges követelményeinek megfelelően tervezett gumiabroncs.

Optimalizált minta, összetett formula, mely a fékteljesítmény javítására szolgál. Az új formulát az útfelülettel való jobb érintkezés és a fokozott kopásállóság érdekében hozták létre.

A továbbfejlesztett nyíl alakú minta javítja a havas felülettel érintkező élek ásóerejét tapadáskor, a keresztirányú mintaárok pedig a vízelvezetést optimalizálja.​

Lecsapott blokkszél-kialakítás a futófelület mintájára szabottan optimalizálja a tapadási felületet a blokk merevségének veszélyeztetése nélkül.

Az optimalizált helyi lamellatávolság jobb hófogást eredményez a manőverek során, a javított blokkmerevség pedig a nedves és száraz felületeken való fékezést fokozza.

A vállblokkoknál található "zsebek" extra tapadást tesznek lehetővé, ezek a kiegészítő üregek a fő mintaárkokban a hófogást segítik elő.


Bridgestone Turanza All Season 6 teszt

20242023Átlag: 100%; Tesztek száma: 3

További négyévszakos gumi tesztek

Bridgestone Turanza All Season 6 hírek

4 évszakos gumi újdonságok a 2023/2024-es szezonban
4 évszakos gumi újdonságok a 2023/2024-es szezonban
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán szám...

További Bridgestone négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×