Dunlop SP Winter Sport 3D MS Front

Dunlop SP Winter Sport 3D MS Front

Méret Ár 
185/50 R17
86 H * M+S MFS ROF XL
86
H
* M+S MFS ROF XL
69 347 Ft
205/50 R17
93 H AO M+S MFS XL
93
H
AO M+S MFS XL
58 765 Ft
215/60 R17
96 H AO M+S
96
H
AO M+S
59 355 Ft
215/60 R17
104 H C M+S PR8
104
H
C M+S PR8
67 662 Ft
225/35 R19
88 W M+S MFS XL
88
W
M+S MFS XL
80 419 Ft
225/50 R18
99 H AO M+S XL
99
H
AO M+S XL
81 020 Ft
225/55 R17
97 H AO M+S
97
H
AO M+S
61 938 Ft
235/45 R19
99 V AO M+S MFS XL
99
V
AO M+S MFS XL
86 563 Ft
235/50 R19
103 H AO M+S MFS XL
103
H
AO M+S MFS XL
90 912 Ft
235/60 R18
107 H AO M+S XL
107
H
AO M+S XL
66 271 Ft
235/65 R17
104 H AO M+S
104
H
AO M+S
67 848 Ft
245/40 R18
97 V AO M+S MFS XL
97
V
AO M+S MFS XL
64 990 Ft
245/50 R18
100 H * M+S MFS ROF
100
H
* M+S MFS ROF
92 033 Ft
255/30 R19
91 W M+S XL
91
W
M+S XL
120 866 Ft
255/45 R20
105 V M+S MFS MO XL
105
V
M+S MFS MO XL
107 626 Ft
275/35 R20
102 W M+S MFS RO1 XL
102
W
M+S MFS RO1 XL
133 706 Ft
275/40 R19
105 V J M+S MFS XL
105
V
J M+S MFS XL
132 907 Ft

Dunlop SP Winter Sport 3D MS Front információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop SP Winter Sport 3D közép és felső kategóriás autókhoz fejlesztett téli gumiabroncs.

A speciális szilikakeverék alacsony hőmérsékleten is rugalmas marad, ezáltal száraz és nedves útfelületen is kimagasló tapadást biztosít. A széles érintkezési felületen egyenletesen oszlik el a nyomás, így maximális az úttartás mértéke.

A gyors és turbulenciamentes vízelvezetést biztosító menetirányú bordák javítják az abroncs vízenfutással szembeni ellenálló képességét.

Az SP Winter Sport 3D abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. Segítségükkel jobban érezheti az utat, ami kulcsfontosságú az irányíthatóság és kormányozhatóság szempontjából. Az új, 3D rendszerű, kapcsolódó lamellák feszes vállrészt eredményeznek, amely száraz úton javítja a stabilitást és a kormányozhatóságot.

A gumiabroncs felületének bizonyos helyein kialakított három speciális lamellának köszönhetően a Winter Sport 3D bármilyen téli útviszony esetén magabiztosan teljesít. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Dunlop SP Winter Sport 3D MS Front teszt

20112010Átlag: 100%; Tesztek száma: 3

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×