Dunlop Winter Sport 5 SUV 235/55 R19

Dunlop Winter Sport 5 SUV

235/55 R19
105 (925 kg/kerék)
V (240 km/óra)
M+S XL
téli terepjáró közúti
C
B
72
73 034 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 989 Ft / db

235/55 R19
105 (925 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli terepjáró közúti
C
B
71
77 180 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 989 Ft / db

Dunlop Winter Sport 5 SUV egyéb méretek

MéretÁr 
205/60 R1755 173 Ft-tólVásárlás
215/50 R1862 989 Ft-tólVásárlás
215/55 R1865 463 Ft-tólVásárlás
215/60 R1753 315 Ft-tólVásárlás
215/65 R1762 361 Ft-tólVásárlás
215/70 R1650 061 Ft-tólVásárlás
225/60 R1768 542 Ft-tólVásárlás
225/60 R1869 686 Ft-tólVásárlás
225/65 R1761 195 Ft-tólVásárlás
235/55 R1765 291 Ft-tólVásárlás
235/55 R1869 117 Ft-tólVásárlás
235/60 R1767 598 Ft-tólVásárlás
235/60 R1858 591 Ft-tólVásárlás
235/65 R1757 189 Ft-tólVásárlás
245/65 R1767 398 Ft-tólVásárlás
255/50 R20100 222 Ft-tólVásárlás
255/55 R1863 076 Ft-tólVásárlás
255/55 R1969 990 Ft-tólVásárlás
255/55 R20100 490 Ft-tólVásárlás
255/60 R1871 266 Ft-tólVásárlás
265/50 R1982 119 Ft-tólVásárlás
265/60 R1873 031 Ft-tólVásárlás
275/40 R2098 614 Ft-tólVásárlás
275/45 R21113 773 Ft-tólVásárlás
275/50 R2096 657 Ft-tólVásárlás

Dunlop Winter Sport 5 SUV információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop új téli terméke a 2016/2017-es szezonra, mely a Dunlop Winter Sport 5 továbbfejlesztett típusa SUV-okra, azaz városi terepjárókra.

A Dunlop Winter Sport 5 SUV ideális választás nagy teljesítményű szabadidő-autókra.

A fejlesztés célja volt, hogy a váratlan akadályt jelentő téli utakon is biztos tapadást nyújtson.

  • Még több blokk = Még jobb teljesítmény hóval fedett utakon (1.ábra)

  • Szögben álló középponti lamellák = Kiváló oldalirányú tapadás csúszós felületeken (2.ábra)

  • Megnövelt mélységű árkok = Vízen felúszással szembeni védelem (víz és latyak esetén) (3.ábra)

  • Optimalizált abroncs-szerkezet = Jobb üzemanyag-hatékonyság (4.ábra)

A Dunlop Winter Sport 5 SUV kimagasló téli kormányozhatóságot és fékhatást biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára. A továbbfejlesztett futófelület és az intenzív tapadást biztosító gumiabroncs keverék együttese havas, jeges, nedves és száraz felületen is optimális irányíthatóságot biztosít, szem előtt tartva az üzemanyag takarékosságot.

A SUV jelentése: „Sports Utility Vehicle”, az igazi terepjáró járműveknél lényegesen kényelmesebb, finomabb autók elnevezése. Ezek terepes tulajdonságokkal bíró négykerék meghajtású szabadidő autók, amolyan 4x4 városi terepjárók.

  • Még több blokk (ábra 1.)
    Még több blokk (ábra 1.)
  • Szögben álló középponti lamellák (ábra 2.)
    Szögben álló középponti lamellák (ábra 2.)
  • Megnövelt mélységű árkok (ábra 3.)
    Megnövelt mélységű árkok (ábra 3.)
  • Optimalizált abroncs-szerkezet (ábra 4.)
    Optimalizált abroncs-szerkezet (ábra 4.)

Dunlop Winter Sport 5 SUV teszt

202020182016Átlag: 94%; Tesztek száma: 4

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.